TRES CHIC

Modni svijet opčinjen je ovim pariškim brendom torbica

15.12.2019 u 20:07

Bionic
Reading

Pariški brend torbica Elleme, osvojio je modne zaljubljenice diljem svijeta, a sve zahvaljujući sjajnom dizajnu i prihvatljivoj cijeni

Na modnoj sceni gotovo iz dana u dan pojavljuju se novi brendovi, a zadnjih nekoliko sezona drastično se poveo broj brendova torbica u tzv. srednjem cjenovnom rangu. Sve donedavno nije bilo mnogo brendova koji su kreirali kvalitetne torbice koje su odskakale dizajnom, ali ne i cijenom.

Među prvima je to prepoznala dizajnerica Youngwon Kim koja stoji iza mladog, ali uspješnog londonskog brenda Danse Lente, koja je već s prvom kolekcijom postigla ogroman uspjeh. Za njezinim skulpturalnim torbicama čija se cijena kreće od 1500 do 4.500 kuna, otimale su modne zaljubljenice, a njezine kreacije rasprodale su se na net-a-porteru u roku nekoliko sati.

Statement torbice zadnjih sezonu više nisu one s potpisom prestižnih modnih kući, već novih mladih dizajnera s vizijom, čiji odvažni modeli privlače poglede, ali i lajkove na društvenim mrežama. Redom su to torbice koje lakoćom podižu svaki, pa i najjednostavniji stajling. A prednost im je i to što za njih ne morate dignuti kredit. Budete li dovoljno strpljive i vješte, ulovit ćete ih na sniženjima kad ih možete kupiti i za polovicu punog iznosa.

Jedan od brendova koji se probio na sve zasićenijem tržištu dolazi iz Francuske, a za njim nisu lude samo Parižanke već i žene diljem svijeta. Riječ je o brendu Elleme što dolazi od izraza 'Elle aime' što pak u prijevodu znači ona voli. A da žene vole Elleme više nije nikakva tajna.

  • +2
Elleme torbice Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Ljubav na prvi pogled rezultirala je time da su društvene mreže prepune chic djevojaka čijim stajlinzima dominiraju modeli ovog brenda. Među traženijima su 'Madeline' torba koja je zapravo verzija popularnog teddy kaputa, a tu je i model Bratzil, te bezvremenski Baguette i Raisin.

Elleme torbe poput većine novijih brendova krasi pročišćeni dizajn i lakoća kojom se uklapaju u različite stajlinge. No brend ne staje samo na torbicama, a u veljači iduće godine na tržište izbacuju i kolekciju cipela, a sudeći po uspjehu i prvim naznakama, uopće ne sumnjamo da će i one biti hit među trendsetericama.