BILO JE I VRIJEME

Modna industrija konačno zavoljela žene u 30-ima

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 11.01.2012 10:39
  • Objavljeno 11.01.2012 u 09:53
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Poznate modne kuće za zaštitna lica svojih kampanja sve češće biraju žene starije od 30 godina

Modna industrija često je na udaru kritike zbog opsjednutosti mladošću. U stvarnome svijetu pravi život tek započinje u 30-ima,

a u modnome svijetu žene te dobi pripremaju se za mirovinu.

Promo

Promo

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

No čini se da se situacija ipak mijenja s obzirom na to da su neke poznate kuće za zaštitna lica svojih kampanja za proljeće-ljeto odabrale upravo žene starije od 30 godina.

Primjerice, prekrasna Adriana Lima, koja sada ima 30 godina, odabrana je za kampanju Donne Karan, a 32-godišnja Gisele Bundchen zvijezda je reklama modnih kuća Versace i Salvatore Ferragamo. Prada, YSL i Chanel također su angažirale žene u 30-ima.

No nisu samo manekenke zvijezde kampanja modnih kuća. S plakata nam se smiješe i Monica Bellucci, Sharon Stone te Kate Winslet – sve žene u zrelim godinama. Očito mladost više nije jedini kriterij ljepote, jer svima je jasno da je riječ o divnim ženama te da ljepota nema nužno 20 i manje godina.

Smatra se da je uzrok uspona modela starijih od 30 godina novi trend inspiriran 50-im godinama prošloga stoljeća, koji promiče damski i ženstveni izgled. 'Dizajneri sve češće žele zrelije žene jer imaju osobnost, znanje i iskustvo, nešto što se ne može naći kod mladih modela...', rekao je za Daily Mail izvor iz modne industrije.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi