ISPRED NOKIJE I VODAFONEA

Louis Vuitton je najvredniji europski brand

30.09.2010 u 08:49

Bionic
Reading

Francuski proizvođač luksuzne robe Louis Vuitton Moët Hennešy ponosni je vlasnik najvrednijeg europskog branda. Njegova vrijednost dostiže brojku od 28 milijardi eura Interbrand svake godine provede istraživanje o 100 najboljih globalnih brandova, a ove je godine sve potukao modni div LVMH

Iza vlasnika najpoželjnijih modnih torbica na svijetu Louisa Vuittona, smjestila se finska Nokia, vrijedna oko 25,33 milijardi eura, a treći je britanski Vodafone vrijedan 25,32 milijarde eura.

Istraživanje su odradili bečki stručnjaci, koji su ocjenjivali 50 najvrednijih robnih marki europskih tvrtki i 25 pojedinačnih brendova.

Inače, najveći svjetski proizvođač luksuzne robe LVMH vlasnik je i niza modnih kuća, među kojima su Dior, Donna Karan, Fendi, Marc Jacobs, Kenzo, Celine, Givenchy. Spomenimo i drugi vid njihova poslovanja, njihove 'šampanjske' brandove Moët & Chandon, Don Perignon i Veuve Clicquot, konjak Hennessy, nakit Chaumet i satove TAG Heuer.

Najveći porast vrijednosti ove su godine zabilježili brandovi iz farmaceutske, zdravstvene i biotehnološke industrije, a ponajviše je porasla vrijednost britanske farmaceutske kuće GlaxoSmithKline, i to za 34,6 posto. Slijedi francuski farmaceutski gigant Sanofi Aventis te Novartis.

Nasuprot tome, vrijednost robnih marki u autoindustriji zbog krize je u prosjeku pala za 14,1 posto, a u IT sektoru za 14,5 posto.

Među modnim brandovima, u top 100 su ušli Gucci (44), Hermes (69), Tiffany & Co. (76), Cartier (77), Armani (95), and Burberry na 100. mjestu.