ROVINJ, 3. SVIBNJA

Ljubitelje fotografije čeka modna radionica

30.04.2014 u 07:00

Bionic
Reading

Ove godine će se u sklopu Rovinj Photodaysa održati Fashion Photography Workshop, 'Emotions in Fashion by Viktor Drago'. Riječ je o radionici koja će se 03. svibnja održati u Rovinju, a namijenjena je svim profesionalnim fotografima, zaljubljenicima u fotografiju te fotografima početnicima

Viktor Drago, utemeljitelj i kreativni vođa modnog projekta Cro-à-Porter, okupit će iznimne stručnjake iz svijeta mode, top modele, make up majstore, profesionalce za kosu te najbolje kolekcije domaćih dizajnera kako bi mladim fotografima što vjernije prikazao čari modne fotografije.


Na ovoj radionici svi prijavljeni imat će uvid u sve faze stvaranja modne fotografije, editorijala ili velike kampanje, počevši s pripremom seta i modela za snimanje pa sve do posljednje faze, samog snimanja i nastanka prave modne fotografije te obrade i pripreme za tisak. Fotografi će u grupama snimati avangardne modele, visoku modu te street style, a uz predavanja i savjete najboljih modnih stručnjaka, vrata modnog svijeta mogu se otvoriti baš njima. Najbolji materijali objavit će se kao modni editorijal u magazinu Grazia na čak 10-ak stranica. Ovo je iznimna prilika za sve ljubitelje modne fotografije koji iz prve ruke žele saznati sve trikove i tajne modnog svijeta.

'Ideja ove radionice je mladim ljubiteljima fotografije i fotografima pružiti jedinstveno iskustvo. Želja nam je sagraditi set za sve one koji izbliza žele iskusiti ili samo vidjeti kako izgleda stvaranje jedne modne kampanje te dati priliku mladim ljudima da razgovaraju s profesionalcima iz modnog svijeta, čuju njihove savjete, iskustva i početke. Možda upravo ovi razgovori stvore jednu novu generaciju modnih profesionalaca koji će svojim talentom zaslužiti mjesto u modnom svijetu', izjavio je Viktor Drago.

Viktor Drago
jedno je od najistaknutijih imena domaće modne scene. Utemeljitelj je i kreativni vođa modnog projekta Cro-à-Porter s velikim iskustvom u modnoj produkciji stečenim u višegodišnjem radu izvan granica Hrvatske (Milano, London). Na modnoj sceni Hrvatske aktivno sudjeluje i u ulozi modnog urednika (u časopisima Gloria, Gloria Glam, Playboy) i suradnika magazina (Elle, Story, Grazia te u aktualnom izdanju jordanskog glossy časopisa Magazin Q).

Drago paralelno surađuje s poznatim i stranim i domaćim fotografima - Andrea Klarin, Paco Peregrin i Douglas Friedman, Mladen Šarić, Mare Milin, Marko Grubišić, Boris Poljičanin, Šime Eškinja, Tomislav Dolenec, Jelena Balić, Goran Matijašec, Danijel Galić i Joanna Paciorek samo su neka od poznatih fotografskih imena s kojima surađuje u ulozi kreativnog vođe te stilista na modnim snimanjima i osmišljavanjima modnih kampanja i editorijala. I samostalno se profesionalno bavi modnom fotografijom te je do sada objavio velik broj modnih editorijala i kampanja. Također se bavi i komercijalnim projektima - kao kreativni autor i režiser spotova (Severina, Nina, Tony Cetinski) i naslovnica albuma (Nina Badrić, Severina, Tony Cetinski, Gibonni i dr.)

Njegov poznati Cro-à-Porter prvi je domaći tjedan mode koji je postavio na hrvatsku scenu svjetske standarde predstavljanja autorskih kolekcija domaćih dizajnera te uveo revolucionarne pomake u produkciji. S dvije sezone godišnje, Cro-à-Porter je ujedno i projekt s najdužom tradicijom u Hrvatskoj - utemeljen je 2003.

Pored predstavljanja već afirmiranih dizajnera Ivane Popović, I-gle, XD Xenie Design, Linee Exclusive, Mak-a i Matije Vuice, lansirao je i afirmirao imena koja danas tvore domaću modnu scenu, poput Amarie, Boudoir, Ivice Klarića, Borisa Pavlina, Dioralop, Elfsa, Juraja Zigmana, Hippy Garden, Ivone Martinko, Tihomira Krznarića, Fjabe, Arilea, Ivana Ledenka, Marine Design, Luke Grubišića/Lokomotive, Madame Demode, Tamare Bombardeli, Etne Maar, Tomislava Bahorića, Jet Lega, Manuela Maligeca te Twinsa.