REDIZAJNIRANI PROSTOR

Lesnina XXXL Jankomir u novom izdanju

23.10.2015 u 13:54

Bionic
Reading

Lesnina XXXL Jankomir, najveća Lesnina u Hrvatskoj, predstavila je redizajnirani prodajni prostor i novi prodajni koncept koji će kupcima omogućiti lakše pronalaženje cjelovitih rješenja za uređenje doma. Na 17.000 m2 Lesnina je prezentirala različite stilove od industrijskog, shabby chica, modernog pa sve do ladanjskog drevnog stila. Ovakav, drugačiji način prezentacije namještajnog asortimana i opreme za dom, posjetiteljima će olakšati odabir pravog komada namještaja, inspirirati ih i potaknuti na kreativno uređenje doma

'Prilikom uređenja ambijenata prioritet nam je bio stvoriti topli dom, što smo, nadam se uspjeli! Kombinirali smo razne boje za zidove, tapete i mnoštvo detalja uz klasične regale i garniture. U prezentacijske dnevne boravke smjestili smo različite komade namještaja od polica, komoda, stolića, vitrina pa sve do fotelja i trosjeda čime smo željeli pokazati svu širinu mogućnosti koje su kupcima na raspolaganju u Lesnini“, kazala je ovom prilikom Nives Božić, glavna dizajnerica interijera Lesnine Hrvatska.

Lesnina je poznata po stručnom savjetovanju za svoje kupce! Stručni djelatnici Lesnine i nadalje će svim kupcima biti na raspolaganju za svaku sugestiju jer se kroz razgovor s kupcima pronalaze najbolje rješenja. Idealan razmaka između radnih ploča, pozicioniranje elemenata, radna visine kuhinje,...standardni su dio individualnog koncepta planiranja i izrađivanja kuhinja prama željama kupaca koje njeguje Lesnina, napominje Leo Palada, product manager Lesnine Hrvatska.

Najmodernije kuhinje izrađuju se od novih glatkih materijala visoke kvalitete. Do nedavno su u trendu bile lakirane kuhinje u visokom sjaju, danas su sve popularnije mat kuhinje, lak je zamijenio foliju, a kod boja prevladavaju zemljane boje i boja drveta. Visokom tehnologijom lako se postiže imitacija prirodnih materijala kao što su kamen, drvo, beton…. a upravo su ti materijali (ili izgledi dekora) danas sve više u trendu, naglašava Palada.

Trendovi u uređenju interijera

Ono što je u posljednje vrijeme bilo osobito popularno, a zasigurno će nas pratiti i u idućoj godini su industrijski i skandinavski stil, te geometrija, ističe Mirjana Mikulec, dizajnerica interijera i dugogodišnja stručna suradnica Lesnine.

'Upravo će industrijski stil obilježiti najveći broj interijera i komada namještaja u nadolazećoj godini. Sam po sebi, nastao je kao svojevrstan odgovor na nježne, svijetle i romantične prostore. Hladan, taman i kao da je zapeo u nekim desetljećima s početka i sredine prošlog stoljeća. Drveni, masivni, metalni i oni koji izgledaju pomalo 'dotrajalo' , to su osnovne karakteristike namještaja ovog stila', kazala je Mikulec. Do izražaja u narednoj godini doći će i geometrija. Mnoštvo trokuta, kvadrata, pruga, uzoraka i raznih drugih oblika posebno su popularni u kombinaciji s navedenim stilovima“, zaključila je Mikulec.

Novi brendovi za veću i povoljniju ponudu
Lesnina Hrvatska d.o.o. od nedavno je postala dio GIGA XXXL nabavne grupacije. U narednom periodu uz ekskluzivne vlastite marke Dieter Knoll collection, Ambiente, Home'in, Voleo, Livano, Sadena, koji objedinjuju široki spektar ponude kuhinja, spavaćeg dijela, dnevnih soba, kupaonica i ostalog namještaja i popratnog asortimana artikala za kućanstvo, Lesnina će ponuditi još više.

'Postavši dio GIGA XXXL nabavne grupacije dobili smo priliku uvesti nove brendove, najnovije trendove i mogućnost da nove proizvode nabavljamo po povoljnijim cijenama, što će se u konačnici odraziti i na maloprodajne cijene koje će za određene proizvode od sada biti povoljnije', istaknuo je Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine Hrvatska.

Krajem ove godine Lesnina Hrvatska pokreće i internet trgovinu, pa će kupovina namještaja biti još jednostavnija i brža.

Kućni sajam u Lesnini

Lesnina Jankomir od 23. do 25.10.2015. postaje središnje mjesto susreta mnogih proizvođača proizvoda zastupljenih u Lesnini i kupaca. Na prvom 'Kućnom sajmu' moći će se vidjeti, a i kupiti svi noviteti uz minimalno 10% popusta na sav asortiman, dok će za pojedine nove brendove promotivni popusti biti i do 50%. Pozivamo sve građane da iskoriste ovu priliku za upoznavanje novih trendova i povoljniju kupovinu, i svakako posjete prvi 'Kućni sajam', kazao je Mandić.