DJELUJU, A NISU SKUPI

L’Oréal preuzima Medik8, brend koji je pokrenuo revoluciju s anti-age serumima

09.06.2025 u 18:10

Bionic
Reading

Britanski brend Medik8, koji je u samo nekoliko godina stekao status jednog od najpoželjnijih imena u svijetu dermokozmetike od sada je dio L’Oréalove obitelji

L’Oréal, vodeći francuski kozmetički div, potvrdio je kako je preuzeo većinski udio u britanskom brendu za njegu kože Medik8, čime dodatno učvršćuje svoju poziciju na globalnom tržištu dermokozmetike. Ova akvizicija najnoviji je korak u širenju L’Oréalova portfelja, dok kompanija nastoji iskoristiti rastuću potražnju za znanstveno utemeljenom njegom kože.

Akvizicije u iznosu od oko milijardu eura

Prema uvjetima ugovora, privatna investicijska tvrtka Inflexion zadržat će manjinski udio u Medik8-u, dok će sadašnji menadžment ostati na svojim funkcijama. Iako službeni iznos transakcije nije objavljen, Financial Times je izvijestio da vrijednost akvizicije iznosi oko milijardu eura. Vijest o preuzimanju nije značajnije utjecala na cijenu dionica L’Oréala.

Predsjednik divizije L’Oréal LUXE, Cyril Chapuy, izjavio je kako su iznimno zadovoljni što Medik8 postaje dio L’Oréalove obitelji, ističući da ovaj brend, kao premium linija proizvoda za njegu kože s visokom dokazanošću učinkovitosti i pristupačnom cijenom, savršeno nadopunjuje postojeći L’Oréalov portfelj.

L’Oréal posljednjih godina intenzivno ulaže u znanstveno utemeljenu njegu kože, što je dodatno potaknuto popularnošću ovakvih proizvoda među influencerima na društvenim mrežama. U njegovoj Dermatološkoj diviziji već se nalaze poznati brendovi poput La Roche-Posay, Cerave, Vichy, Skinceuticals i Skinbetter Science. Ova je divizija u 2024. godini ostvarila više od sedam milijardi eura prihoda, uz gotovo desetpostotni rast na godišnjoj razini, čime je postala najbrže rastući segment L’Oréala.

Iza svega stoje dva brata znanstvenika

Medik8 je osnovao 2009. godine britanski znanstvenik Elliot Isaacs, nakon što je završio studij fiziologije i farmakologije te proveo četiri godine putujući Azijom. Inspiriran etičkim pristupom Anite Roddick, osnivačice The Body Shopa, Isaacs je želio stvoriti brend koji će spojiti znanost, etiku i održivost. Prve formulacije nastajale su u stražnjem dijelu očeve ljekarne nedaleko od Londona, a Isaacs je sate provodio u Britanskoj knjižnici proučavajući dermatološku literaturu. U središtu filozofije Medik8-a nalazi se koncept CSA: vitamin C i krema sa zaštitnim faktorom ujutro te vitamin A navečer. Ova jednostavna, ali učinkovita rutina postala je temelj svih Medik8 proizvoda i donijela brendu svjetsku slavu.

Prvi proizvod, Retinol 3 TR, lansiran je 2009. godine, a zahvaljujući inovativnoj formuli bez vode, brzo je postao hit među potrošačima. Ubrzo su uslijedili C-Tetra Luxe, serum s vitaminom C, te učinkovita krema za sunčanje sa SPF-om 30, čime je zaokružen prvi CSA režim njege kože. Medik8 je isprva bio dostupan isključivo u medicinskim spa centrima i dermatološkim klinikama, no ubrzo su proizvodi postali dostupni široj javnosti.

Godine 2011. Elliotu se pridružuje brat Daniel Isaacs, kemičar koji preuzima ulogu glavnog direktora za proizvode i vodi tim znanstvenika u razvoju novih formulacija. Daniel je tijekom karijere razvio više od sto jedinstvenih proizvoda, specijalizirajući se za retinoide i patentirajući inovacije vezane uz stabilnost vitamina A i anti-age učinke. Inovacija je, kako ističe, uvijek bila u središtu rada brenda, a cilj je bio stvoriti proizvode koji su istovremeno učinkoviti, održivi i dostupni.

Brend poznat po inovacijama

Jedan od najpoznatijih proizvoda Medik8-a je Crystal Retinal, serum s patentiranom stabilizacijom retinaldehida, koji je 2023. i 2024. godine proglašen najboljim u svojoj kategoriji u Velikoj Britaniji. Crystal Retinal koristi se za noćnu njegu, a korisnici ističu vidljive rezultate u smanjenju bora, poboljšanju teksture i ujednačenosti tena već nakon nekoliko tjedana korištenja. Ovaj serum osvojio je i slavne osobe poput Hailey Bieber i Rosie Huntington-Whiteley, koje ga javno preporučuju, što je dodatno pridonijelo popularnosti brenda među mlađim generacijama.

Medik8 je poznat po inovacijama i jednostavnom, kliničkom pristupu njezi kože. Osim Crystal Retinala, u ponudi su i drugi popularni proizvodi poput Advanced Night Restore noćne kreme bogate ceramidima, seruma Liquid Peptides s visokim udjelom multipeptida te hidratantne kreme sa SPF-om 30. Svi proizvodi nastaju uz strogo poštivanje etičkih i ekoloških standarda, a 2023. godine brend je dobio prestižni certifikat B Corp, koji jamči transparentno i odgovorno poslovanje.

Značajan uspjeh

Do 2024. godine Medik8 je narastao na više od 300 zaposlenika, među kojima je dvadesetak znanstvenika koji kontinuirano rade na inovacijama. Brend je poznat po tome što vrhunsku, znanstveno potkrijepljenu njegu kože čini dostupnom širokom krugu korisnika po pristupačnim cijenama. Crystal Retinal prodaje se po cijeni od 53 eura, serum C-Tetra Luxe stoji 70 eura, a hidratantna krema sa SPF-om 30 dostupna je za 70 eura. Najnovija inovacija je Crystal Retinal Ceramide Eye, serum za područje oko očiju s dvostrukom tehnologijom inkapsulacije retinaldehida, čija je cijena 50 eura za 15 ml.

Uspjeh Medik8-a temelji se na spoju znanstvenih inovacija, etičkog poslovanja i pristupačnosti, a brend i dalje najavljuje nove revolucionarne proizvode u suradnji s institutima i dermatolozima. Ova akvizicija potvrđuje L’Oréalovu strategiju jačanja u segmentu dermokozmetike i znanstveno potkrijepljene njege kože, što bi kompaniji u nadolazećim godinama trebalo donijeti dodatni rast i još snažniju poziciju na svjetskom tržištu.