LIJEP K'O CLOONEY

Kozmetika u kojoj dečki uživaju bez prozivki

24.10.2011 u 08:00

Bionic
Reading

Kozmetički proizvodi za njegu muškaraca postojali su davno prije pojave Davida Beckhama i metroseksualaca, ali…

… tek su medijskim uzletom tog nogometnog superstara doživjeli pravu afirmaciju! Urbani dečki mogli su otvoreno uživati u kozmetičkoj njezi bez straha od 'prozivki'. Istini za volju, većina njih toga nije bila ni svjesna, ali kozmetički su brendovi iskoristili priliku da se 'glasnije' obrate novoj ciljnoj skupini. Muškarci su predstavljali financijski moćne, ali neosviještene, pomalo uspavane potencijalne kupce

Iako smo otada svjedočili (medijskim) pojavama raznih retro, tehno i überseksualaca, i dalje smo okruženi stvarnim muškarcima koji nemaju sluha za takva etiketiranja, ali imaju sve razvijeniji kozmetički ukus. Kad svome 'seksualcu domesticusu' poklonite, recimo, Cliniqueovu kremu iz linije Skin Supplies, njegova će koža odmah prepoznati njezinu kvalitetu. Spomenite mu da je riječ o nimalo jeftinoj kremi američkog stručnjaka za njegu problematične kože koji od 1975. razvija program muške kozmetike, više će je cijeniti. Isti će učinak izazvati i proizvodi Biotherma i Vichyja.

Što se tiče higijenskih proizvoda za svakodnevnu upotrebu, muškarci jako dobro znaju što hoće. U području njege nakon brijanja, najčešći odabir su Niveini balzami i losioni. Ne samo da su muškarci robovi (kozmetičkih) navika nego ih proizvodi njemačkog stručnjaka nikada nisu razočarali. Uz to, svako malo lansiraju nešto novo, poput losiona poslije brijanja iz linije Nivea for Men Sport.

Zahvaljujući Doveovoj kampanji koja muškarce ne prikazuje kao idealizirane idole, nego kao stvarne ljude u svakodnevnim životnim situacijama, dezodoransi i tuš-kupke Dove Men+Care postali su stalni članovi njihovog kozmetičkog arsenala

Ne sumnjamo da će upravo lansirani šamponi iz linije Garnier Fructis Men naći zahvalne korisnike koji muku muče s peruti ili ispadanjem kose