petfluencers

Kad čujete koliko zarađuje, zavrtjet će vam se u glavi: Ova mješanka čivave i hrta najslađa je influencerica koja obožava modu

12.11.2022 u 15:06

Bionic
Reading

S obzirom na to da su vlasnici pasa i mačaka na njih danas spremni potrošiti više no ikad, raste takozvana ekonomija kućnih ljubimaca. Vlasnici su im otvorili profile na Instagramu, a mačke i psi privukli su mnoštvo pratitelja, ali i pozornost luksuznih marki, uključujući Gucci, Celine i Christian Louboutin, koji žele dio profita od ovog rastućeg segmenta tržišta

Sjećate li se malene čivave Tinkerbell? Bio je to jedan od prvih psića koji su bili popularni zbog nošenja stylish psećih kompletića, a njegova vlasnica Paris Hilton potrudila se da dobije pozornost medija poput nekog celebrityja. U to vrijeme Instagram nije bio toliko popularan pa se pitamo koliko bi pratitelja Tinkerbell imala danas.

Danas je jako popularna kujica Boobie Billie i već je prava influencerica jer ima preko 270.000 pratitelja svog instagramskog profila koji za nju vode James Pacitto i Charlie Glassman. Boobie Billie tako pridaje posebnu pažnju pravima radnika, bori se za poštene plaće te ne kupuje proizvode tvrtki čije su etičke prakse dovedene u pitanje.

Ali ona ima i ugovore s markama Nordstrom i Mejuri, a voli nositi i Louis Vuitton, Gucci i Balenciagu. Osim toga, promovira pseće brendove. Najveći dio zarade ostvaruje upravo ugovorima s brendovima, a suradnja s ovim psićem iznosi od 3000 do 20.000 dolara po kampanji.

Boobie Billie, rijedak mješanac talijanskog hrta i čivave, živi u Torontu, a vlasnici objavljuju njezine slike na Instagramu od 2018. Danas se ne razlikuje od bilo kojeg influencera u usponu koji zarađuje suradnjom s brendovima.

S obzirom na to da raste broj kućanstava s psima, luksuzni brendovi prepoznali su svoju priliku u tome i ugrabili je.

Modni i kozmetički brendovi osjećaju da imaju priliku privući vrlo angažirane potrošače, korisnike Instagrama i pratitelje trendova koji žele odijevati svoje ljubimce na način koji odražava njihovu estetiku i vrijednosti. Tinkerbell je zakuhala sve to, ali Boobie Billie također uživa u luksuznim opravicama.

'Oni koji kupuju luksuzne artikle za sebe kupuju luksuzne komade i za svoje kućne ljubimce, ali ne nužno istih marki', rekla je direktorica platforme MyTheresa, na kojoj se tijekom svibnja mogla kupovati pseća odjeća. Postojala je tako velika potražnja za ogrlicama i psećim jaknicama luksuznih brendova Gucci, Prada i Moncler.

Luksuzni brendovi Gucci, Celine, Tommy Hilfiger, Hugo Boss i Christian Louboutin ove godine lansirali su proizvode za kućne ljubimce, a prate ih u tome i high street brendovi kao što je Zara.

Osim toga, u Americi je već 2015. otvoren The Dog Agency za spajanje vlasnike pasa s brendovima kako bi ostvarili suradnju. Mnogi ljudi smatraju sadržaj vezan uz životinje zabavnim i opuštajućim te su zato životinje često korisne brendovima da stvore povezanost s korisnicima.

'Kućni ljubimci funkcioniraju u bilo kojoj varijanti. Ljudi vole svoje ljubimce i mnogi ih smatraju svojom djecom. Mislim da je ta veza samo porasla tijekom pandemije', komentirala je vlasnica spomenute agencije.