SPAJANJE BRANDOVA

Justin Bieber u reklami za donje rublje Calvina Kleina

08.01.2015 u 09:40

Bionic
Reading

Calvin Klein otkrio je da će pjevač Justin Bieber postati još jedna od zvijezda koja će predstavljati njihovo donje rublje u budućnosti, no pitanje je li to dobar ili loš poslovni potez

Najnoviji maneken donjeg rublja Calvina Kleina bit će Justin Bieber. Dobar ili loš potez, pita se The Guardian

Nema sumnje da preplanuli Bieber s mnoštvom tetovaža savršeno upotpunjuje Kleinovu ideju kako njegov maneken treba izgledati, no pravo je pitanje – koga bi mladi pjevač trebao potaknuti na kupovinu donjeg rublja?

S obzirom na to da su Bieberovi najveći obožavatelji djevojčice i djevojke, čini se da Calvin Klein nišani prodavati muško donje rublje curama koje žele pretvoriti svoje dečke u popularnog pjevača ili momcima koji žele ugoditi svojim djevojkama. Iako je Justin Bieber jedna od najpoznatijih osoba na svijetu, to nema nikakve veze s njegovom marketinškom vrijednošću, što se lako može vidjeti na primjeru Kim Kardashian. S druge strane, Bieber je do sada predstavljao mnoge proizvode – i to prilično uspješno – i na tome je samo prošle godine zaradio oko 58 milijuna dolara.


Pretpostavljamo da je najveći problem u tome kako svijet vidi Justina Biebera. Calvin Klein je do sada birao relativno nepoznate manekene ili slavne osobe koje imaju određenu oštrinu. No Justin Bieber je iznimno poznat, dok ga je prilično teško nazvati frajerom.

Na kraju, možda je u pitanju jednostavno to što je Bieberu godinama Calvin Klein virio iznad traperica koje su mu gotovo padale, pa ga je tvrtka napokon odlučila i službeno angažirati.