AMBICIOZNI CILJEVI

H&M uvodi veliku promjenu u svoje online poslovanje, a ovaj potez mnogima će se svidjeti

23.03.2022 u 09:51

Bionic
Reading

H&M želi udvostručiti prodaju do 2030. godine, a svojom novom internetskom strategijom, sudeći po svemu pokušava sustići rastuće online trgovine poput Zalanda, britanskog Asosa ili About You

Iako su dosad uglavnom prodavali svoje proizvode, H&M odlučio se na novi potez kojim se nada boljim rezultatima prodaje.

Švedski modni gigant koji je popularan i u Hrvatskoj proširio je svoju prodaju i na druge brendove poput Crocsa, File, Superdrya ili Eastpacka čiji se proizvodi mogu od ožujka kupiti i na web stranici H&M-a za švedsko i njemačko tržište.

H&M tako provodi novu poslovnu strategiju koja će se vjerojatno zabrinuti konkurente koji drže tržište u ovom segmentu online prodaje poput Amazona, Zalanda, Asosa ili About You.

Proizvodi novih brendova mogu se naći u kategoriji 'H&M with Friends' na njemačkoj i švedskoj online H&M-ovoj trgovini i uključuju sljedeće poznate brendove: Lee, Wrangler, Fila, Superdry, Crocs, Eastpak, Aimn, Kangol, Chimi, Houdini, Ecoalk i Buffalo.

Ukupno, riječ je o 13 brendova za žensku odjeću i 15 brendova za muškarce, što je proširenje bogate ponude H&M-a u čijem su vlasništvu i &Other Stories, Arket, Weekday i Monki.

ULIČNA MODA

Savršen proljetni look: Trendseterica sa zagrebačke špice s puno stila spojila je tri ključna sezonska komada

Pogledaj galeriju

'I Švedska i Njemačka imaju dugu tradiciju kataloške kupovine, a u Švedskoj smo svoju e-trgovinu pokrenuli 1998. godine, dok u Njemačkoj e-trgovina djeluje već 15 godina. Zbog toga smo započeli naš test s ova dva tržišta, a postupno ćemo dodavati još tržišta na mreži', poručili su iz H&M-a za FashionNetwork.com.

Zbog čega su online trgovine poput Zalanda toliko popularne? Nude brojne robne marke pod jednim krovom i tako kupcima pružaju gotovo beskrajan izbor proizvoda. Umjesto da svoje omiljene komade tražite na različitim web stranicama i eventualno više puta plaćate troškove dostave, sve možete nabaviti u jednoj trgovini. A pravo to je i cilj H&M-a.

S novom kategorijom 'H&M i prijatelji' brend sad ulazi u područje kojim su dotad dominirali drugi, osobito Zalando. Osim vlastitih robnih marki, H&M sada nudi i robne marke trećih strana u vlastitoj online trgovini. 'Volimo svoje prijatelje. Zato smo ih pozvali da ostanu s nama - zauvijek. H&M sad nudi različite brendove pod jednim krovom', najavljuju iz švedskog modnog brenda.

Inače, globalna pandemija je utjecala i na poslovanje H&M-a budući da su se brojne poslovnice morale privremeno ili čak potpuno zatvoriti te su se suočile i s ogromnim gubicima u prodaji. H&M je tako morao zatvoriti 321 trgovinu diljem svijeta 2021. Ali tvrtka je sad na putu oporavka. Od prosinca do veljače, prodaja modnog lanca porasla je za 23 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ali onda je uslijedio ruski napad na Ukrajinu, koji je opet rezultirao zatvaranjem mnogih trgovina u obje zemlje. Zato modna kuća već ima ciljeve za iduće godine kako bi se ublažili gospodarski gubici uzrokovani koronakrizom.