CITROEN METROPOLIS

Francuska krstarica spremna osvojiti Šangaj

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 03.05.2010 11:02
  • Objavljeno 03.05.2010 u 09:00
bigcitroenmetropolis34

bigcitroenmetropolis34

Izvor: Promo fotografije / Autor: CITROEN

Nakon što nam je zagolicao maštu računalnim projekcijama svog novog konceptnog automobila namijenjenog autosalonu u Šangaju, Citroen nam je odlučio ustupiti i fotografije Metropolisa uživo

Citroen rijetko razočarava kada su koncepti u pitanju, a isto vrijedi i za njihovu posljednju kreaciju. Koncept Metropolis je vizija francuskog superluksuznog automobila koji bi trebao ravnopravno parirati Maybachu.

citroen

citroen

Izvor: Promo fotografije / Autor: citroen

Premda ne raspolažemo detaljnim podacima o performansama, kada je izgled u pitanju, možemo slobodno zaključiti da je Metropolis itekako konkurentan. Sa 5,3 metara dužine, Metropolis je duži od produljene S-klase, a također je s dva metra širine, širi i od Maybacha.

U Citroenu tvrde da se pod poklopcem nalazi hibridni sklop sastavljen od dvolitrenog benzinskog motora V6 s direktnim ubrizgavanjem i elektromotora, koji snagu putem automatiziranog mjenjača s dvije spojke i sedam brzina prenosi integralno na sva četiri kotača.

Pri manjim brzinama automobil koristi samo električni pogon, odnosno između 55 i 95 KS, a pri vožnji autoputom koristi benzinskim motor od 272 KS. Prema potrebi, oba motora mogu zajedno isporučivati snagu – ukupno 460 KS i 430 Nm. Brojevi se baš ne podudaraju, ali Francuzi su vjerojatno zamislili nekakvu overboost funkciju kojom motori u kraćem vremenu, prema potrebi, isporučuju više snage.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi