DIESEL PROLJEĆE/LJETO 2020

Predstavljena For successful living kampanja

05.02.2020 u 10:30

Bionic
Reading

Slavni DIESEL slogan kreiran je ranih 90-ih godina. Osnivač Renzo Rosso htio je frazu koja će ostati bezvremenska, iskrena i snažna. Fraza od tri riječi uhvatila je Rossovu viziju: ironiju, provokaciju, ekscentričnost i kič

Iako je fraza For Successful Living bila dio DIESELove komunikacije cijelo vrijeme, dotičući se kontroverznih i osjetljivih tema kao što su rasa, oružje i religija, DIESEL se vraća svojem početku, svojoj srži, slaveći svoj temeljni proizvod - TRAPER: upoznavajući nove generacije s originalnim porukama DIESELa, podsjećajući svijet da živjeti uspješno znači ostati vjeran sebi te se ne shvaćati previše ozbiljno.

Kampanja za proljeće/ljeto 2020 redatelja François Rousselet-a prikazuje glumca superheroja koji ima težak dan i ne uspijeva odigrati  zadanu scenu. Nakon što je završio sa scenom ( ili bolje rečeno, nakon što je iscrpio filmskog redatelja), vraća se do svoje prikolice u kojoj se presvuče u svoju DIESEL traper uniformu.

Odmah izgleda opuštenije i čini ono što nije mogao na filmskom setu jer je sada potpuno prirodan i svoj.