DIESEL PROLJEĆE/LJETO 2020
Predstavljena For successful living kampanja

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Iako je fraza For Successful Living bila dio DIESELove komunikacije cijelo vrijeme, dotičući se kontroverznih i osjetljivih tema kao što su rasa, oružje i religija, DIESEL se vraća svojem početku, svojoj srži, slaveći svoj temeljni proizvod - TRAPER: upoznavajući nove generacije s originalnim porukama DIESELa, podsjećajući svijet da živjeti uspješno znači ostati vjeran sebi te se ne shvaćati previše ozbiljno.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Kampanja za proljeće/ljeto 2020 redatelja François Rousselet-a prikazuje glumca superheroja koji ima težak dan i ne uspijeva odigrati zadanu scenu. Nakon što je završio sa scenom ( ili bolje rečeno, nakon što je iscrpio filmskog redatelja), vraća se do svoje prikolice u kojoj se presvuče u svoju DIESEL traper uniformu.
Odmah izgleda opuštenije i čini ono što nije mogao na filmskom setu jer je sada potpuno prirodan i svoj.