(R)EVOLUCIJA?

FF je prvi Ferrari s pogonom na sva četiri kotača

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 24.01.2011 11:34
  • Objavljeno 24.01.2011 u 10:18
Ferrari-FF-110001

Ferrari-FF-110001

Izvor: Promo fotografije / Autor: ferrari

Premda smo već oguglali na proizvođače koji pri predstavljanju novog modela najavljuju revolucionarne iskorake, u Ferrariju se, kako stvari stoje, nisu šalili kad su rekli da će nas njihov novi model, nasljednik 612 Scagliettija, šokirati
ferrari

ferrari

Izvor: Promo fotografije / Autor: ferrari

Ferrari FF toliko je drugačiji od svih ostalih modela iz Maranella da ne znamo gdje bismo započeli. Ako ste pri pogledu na bočni profil pomislili da zapravo gledate BMW Z4 M Coupe, nećemo vam zamjeriti jer su dva automobila uistinu jako nalik, no tu ujedno  prestaju sve sličnosti. FF je dizajnirao Pininfarina, a riječ je o prvom shooting brakeu od legendarnog modela 250 GT Drogo.

Premda Ferrari još nije ustupio fotografije interijera, FF, kažu, udobno smješta četvero odraslih putnika i nudi, pričekajte zbog dramatičnijeg učinka, čak 430 litara prtljažnog obujma! Da, dobro ste pročitali, FF je najupotrebljiviji Ferrarijev automobil dosad, a u njemu ćete, ukoliko preklopite stražnju klupu, moći prevesti i hladnjak, perilicu za rublje ili neki drugi glomazni predmet do volumena od 800 litara.

FF je kratica od Ferrari Four, a automobil je za talijanskog proizvođača revolucionaran i utoliko što je prvi model s pogonom na sva četiri kotača. Sustav po imenu 4RM, navodno, teži 50 posto manje od konvencionalnih mehanizama, u potpunosti je elektronski kontroliran te omogućuje trenutno dijeljenje okretnog momenta po osovinama.

Automobil pogoni novi 6.3-litreni V12 s direktnim ubrizgavanjem i tehnologijom HELE – Ferrarijevom varijantom sustava start-stop, a 660 KS pri 8.000 o/min na sva četiri kotača se prenosi preko automatizirane mjenjačke kutije s dvije spojke. Iako teži čak 1.800 kilograma, FF sprinta do stotke za 3,4 sekunde te juri 334 km/h.

Više o Ferrariju Four znat ćemo nakon njegova službenog predstavljanja na međunarodnom autosalonu u Ženevi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi