4X4 ZA POŽELJETI

Ferrari objasnio kako funkcionira integralni pogon FF-a

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 07.03.2011 10:15
  • Objavljeno 07.03.2011 u 10:15
FERRARI FF

FERRARI FF

Izvor: Promo fotografije / Autor: FERRARI

Nesumnjivo jedno od najvećih iznenađenja ovogodišnjeg autosalona u Ženevi je Ferrarijev novi automobil FF

FF, što stoji za Ferrari Four, prvi je serijski automobil iz Maranella koji zahvaljujući karoserijskom obliku shooting brake udobno smješta četvero putnika i nudi 400 litara prtljažne zapremnine, no mnogo važnije – FF je ujedno prvi Ferrari s pogonom na sva četiri kotača.

Talijani su već naveli da je riječ o sustavu koji teži upola manje u odnosu na konkurentske integralne pogone te da on ne utječe na idealan raspored težine po osovinama (53/47 u korist stražnje osovine).

Sustav, također, na suhoj podlozi šalje sav dostupni okretni moment na stražnje kotače, dok je na skliskim površinama gotovo trenutno sposoban razdijeliti nužnu količinu okretnog momenta po kotaču s najviše prijemljivosti.

Kako funkcionira jedan od najsofisticiranijih pogona na sva četiri kotača, možete pogledati u videoisječku koji donosimo u nastavku.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi