PremaWiedekingu, pitanje je vremena kada će neki veliki fond rizičnogkapitala preuzeti vlasništvo nad jednim od posrnulih američkih giganatakoji su si štetu nanijeli nudeći automobile po previsokim sniženjima inerazumnim kreditnim uvjetima.

Porscheov direktor također je optužio GM da ucjenjuje američkuvladu tvrdnjama kako će bez financijske pomoći bankrotirati. Premda EUrazmatra prijedlog pomoći ugroženim europskim proizvođačima, u Porscheusmatraju da europski zakonodavci samo moraju prisiliti banke da počnuposuđivati novac, umjesto da ga gomilaju u centralnim bankama.

'Trebali bi ubrizgavati novac u zdrave kompanije, kako bi one preživjele', tvrdi Wiedeking.

Najviše su pogođeni aktualnom financijskom krizom mali dobavljačikoji bez kratkoročnih kredita ne mogu održati tekuću likvidnost, te suprisiljeni na likvidaciju. Kompanije poput Siemensa već potpomažukratkoročnim kreditima svoje dobavljače, dok Porsche isto čini avansnimplaćanjem.

Porsche je prošle godine bio najuspješniji proizvođač automobila sprofitom prije oporezivanja od 8,6 milijardi eura. Za ovu godinu uPorscheu očekuju održavanje profitne margine na dvoznamenkastimpostocima, no zbog drastičnog pada prodaje financijaši iz Stuttgarta nemogu ni predvidjeti što će im donijeti 2009. godina.