Skims, brend donjeg rublja i tzv. 'shapewear' odjeće, koji je suosnovala poduzetnica Kim Kardashian, niže ogromne uspjehe
Sad je objavljeno da je brend Kim Kardashian procijenjen na 4,56 milijardi eura (5 milijardi dolara) nakon što je dobio novu financijsku injekciju od 225 milijuna dolara.
Iz tvrtke su najavili da planiraju iskoristiti novac od investitora, uključujući ogranak bankarskog diva Goldman Sachsa, kako bi otvorili nove trgovine te se proširili diljem svijeta.
'Jedva čekamo podići Skims na sljedeću razinu dok nastavljamo inovirati i postavljati standarde za našu industriju', rekla je Kim Kardashian.
'Runda' financiranja jedna je od najvećih ove godine za američki potrošački brend i dolazi dok se Skims suočava s žestokom konkurencijom rivala poput Lululemon, piše BBC.
Skims, koji ima 18 trgovina u SAD-u i prodaje svoje proizvode i u trgovinama diljem svijeta, fokusirat će se 'pretežno' na fizičko maloprodajno poslovanje u sljedećih nekoliko godina, navode iz brenda.
Vrtoglav uspjeh
Tvrtka očekuje da će prodaja ove godine premašiti milijardu dolara, što je, kako je rekao izvršni direktor Skimsa Jens Grede, dalo tvrtki samopouzdanje za ostvarivanje dugoročnih ciljeva.
Brend je debitirao 2019. godine s linijom odjeće za oblikovanje i od tada je proširio svoju ponudu, uključujući ležernu odjeću za dom i druge modne kategorije.
Rast tvrtke pomaknuo ju je dublje u mainstream sportskog i athleisure tržište, kojim uglavnom dominiraju brendovi kao što su Lululemon i Alo Yoga.
Skims je također okupio veliku skupinu influencera, uključujući naravno cijelu obitelj Kardashian-Jenner, ali i druge poznate, poput Megan Fox i Paris Hilton, kako bi povećao svoju popularnost.
Od pokretanja tvrtka se suočila s nekim kontroverzama. Njezin početni naziv, Kimono Intimates, kritiziran je zbog nepoštovanja značenja tradicionalne japanske odjeće, što ju je potaknulo da smisli drugo ime - Skims.
Inače, jedan Skimsov proizvod, pokrivalo za glavu koje se nosi tijekom spavanja, podijelio je internet. Neki su ga hvalili kao budućnost neinvazivnog oblikovanja lica dok su ga drugi osudili kao distopijski i poručili kako tvrtka utječe na to da se žene osjećaju nesigurnije.