NOVI HIT

Adidas opet ima tenisice koje rekordnom brzinom nestaju s polica; svi su pomahnitali za njima

15.10.2025 u 14:14

Bionic
Reading

Brojni su pomislili da će početno lansiranje Pharrellovog novog 'Jellyfish' modela tenisica za adidas biti samo kratkotrajan hit, nakon izlaska prve narančasto-bijele verzije tijekom ljeta

Pjevač, producent, dizajner muške linije u Louis Vuittonu - svestrani Pharrell krajem lipnja potiho je predstavio svoj novi model tenisica za adidas na Pariškom tjednu mode, prije nego što je stigao u trgovine u kolovozu.

Lansiranje je uslijedilo nakon početnih glasina da tenisica neće izaći do 2026., što je dodatno potaknulo hype oko glomaznog modela.

Kada je stigao u prodaju, rasprodao se brzinom svjetlosti. Cijene na sekundarnom tržištu bile su tri do četiri puta više od maloprodajne cijene od 300 eura.

Hype oko predstavljanja na Tjednu mode, uz ograničenu količinu, definitivno je podigao vrijednost modela. Brojni su pretpostavili da će tržište zahladiti kad stignu nove boje modela Jellyfish u prodaju, pogotovo za tenisice s tako visokom cijenom, no to se nije dogodilo.

Ovih dana lansirane su još dvije boje modela 'Jellyfish' putem Pharrellove stranice 'Virginia', aplikacije Adidas Confirmed i kod odabranih trgovaca. Dogodilo se isto — model se odmah rasprodao. To nije bilo neočekivano. No, cijene na sekundarnom tržištu nisu uopće pale.

Kratkom provjerom na StockX-u vidi se da se obje verzije prodaju za dvostruko, a ponekad i trostruko veće cijene od početnih 300 eura.

Sekundarno tržište stabiliziralo se od ranih 2020-ih. Danas gotovo da više nema 'bijelih jednoroga' među tenisicama koje preprodavačima donose dva ili tri puta veću zaradu od maloprodajne cijene. Kupci uglavnom imaju dobre šanse kupiti modele po redovnoj cijeni, a ako ih propuste, mogu ih naći na tržištu po sličnoj cijeni.

No, model 'Jellyfish' je drukčiji. Ljudi su spremni plaćati ogromne iznose za ovaj model — i u maloprodaji i u preprodaji. To se više ne događa. Iznimno je rijetko.

Istovremeno veliko zanimanje kupaca za 'Jellyfish' modelom podsjeća na vrhunac Yeezyja iz 2018. godine, što je ogroman plus za adidas.

Njemački sportski div već neko vrijeme traži novi oslonac na sjevernoameričkom tržištu nakon prekida suradnje s Yeezyjem. Tvrtka posluje solidno, s rastom prodaje od 15 posto u drugom tromjesečju. No, s 'Jellyfishom' možda je pronašla nešto što bi moglo ponovno snažno pogurati njezin uspjeh — ako se na tom temelju strateški nadogradi.

Adidas ne staje ovdje s 'Jellyfishom'. Stižu nove boje, a u pripremi je i pristupačnija verzija za one koji su propustili prvu seriju. S obzirom na trenutni interes, sve upućuje na to da bi 'Jellyfish' mogao postati novi veliki Adidasov franšizni hit.