PREMA ISTRAŽIVANJU GFK

40 posto žena ne napušta dom bez proizvoda za njegu usana

13.01.2012 u 12:58

Bionic
Reading

Tvrtka Amway predstavlja novitete unutar linije proizvoda Beautycycle – sjajilo za usne Light Up s LED lampicom i ogledalcem za brzo i lako nanošenje šminke. Novo sjajilo za usne Beautycycle ima tri nijanse: Glitz, Passion i Champagne

Popravljanje make-upa na usnama neizbježno je tijekom radnog dana, kupovine ili večernjeg izlaska. Puder i sjenilo za oči obično se nanose ujutro prije izlaska iz kuće, a usne se uvijek dotjeruju. Prema anketi o navikama nanošenja make-upa kod žena, provedenoj u suradnji s tvrtkom za istraživanje tržišta GfK, oko 40 posto žena ne želi napustiti dom bez proizvoda za njegu usana kao što je sjajilo za usne. To istraživanje ne iznenađuje vizažisticu Beautycyclea™ Carenu Zuleger: 'Nanošenje sjajila za usne jednostavan je i lagan način osvježavanja make-upa.'

Sjajilo za usne Beautycycle™ Light Up s LED lampicom i ogledalcem olakšava dotjerivanje usana. 'Tijekom radnog dana poslovne žene nemaju vremena
popravljati make-up. Dobar izgled utječe na profesionalni uspjeh: diskretni make-up koji naglašava prirodnu ljepotu žene povećava samopouzdanje, a time i uspjeh', izjavila je Carene Zuleger. 'Žene koje naglašavaju oči sjenilom trebale bi koristiti neku diskretniju nijansu sjajila, kao što je sjajilo za usne Light Up boje šampanjca. Ova boja dobro pristaje svakom tipu kože i idealna je za nježan i prirodan dnevni make-up', objašnjava Zuleger.