NA MUCI SE POZNAJU JUNACI

'Za komuniciranje u kriznim situacijama najvažnija je dobra utreniranost'

  • Autor: V.B.
  • Zadnja izmjena 21.09.2012 17:34
  • Objavljeno 21.09.2012 u 14:59
Maja Weber

Maja Weber

Izvor: tportal.hr / Autor: Lucija Bušić

'U krizi se poznaju junaci' bio je naziv prve panel diskusije na petom izdanju Weekend media festivala u Rovinju

Iako se svi sudionici diskusije, Predrag Grubić (Adris grupa), Bojan Jelačin (Pristop Beograd), Sanja Mikleušević Pavić (HRT), Sani Pogorelić (CARPC) i Maja Weber (T-HT), složili kako je nemoguće predvidjeti sve situacije, Weber je istaknula kako 'ključ za uspjeh tada leži u dobroj pripremi i dobroj utreniranosti'.

Grubić je pak naveo kako on krizno komunicira cijelo vrijeme jer je industrija u kojoj on radi 'industrija grijeha'.
'Pokušajte zamisliti kako je komunicirati u situaciji kada na svakom vašem proizvodu stoji da je opasan po zdravlje da izaziva razne bolesti i slično, a usto vam 94 posto tržišta drže četiri velika igrača. Nastojim uvijek kao glasnogovornik držati se činjenica i ne demantirati sebe u odnosu na ono što sam govorio šest mjeseci ranije', kazao je Grubić.

Pogorelić koji dolazi i farmaceutske industrije naveo je kako je ta grana danas često percipirana u negativnom svjetlu iako se životni vijek ljudi produljio, mnoge bolesti se uspješno liječe i svakodnevno se pronalaze novi lijekovi protiv različitih bolesti.

'Ljudi često misle da, kad se objavi da je pronađen lijek protiv neke bolesti, on ide odmah u primjenu, a zapravo, to će se dogoditi tek kroz desetak godina jer do puštanja u opticaj slijedi još niz ispitivanja', naveo je Pogorelić.

Mikleušević Pavić kriznu situaciju pak doživljava kao priliku za okretanje priče u pozitivnom smjeru i mogućnost da negativni predznak postane pozitivni ako se stvari poslože na pravi način.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi