skupljaju novac za snimanje

Dokumentarac o 'običnom tipu iz Hrvatske koji odlučuje ostati tu i pokrenuti svoj biznis'

07.08.2017 u 12:38

Bionic
Reading

Iako je u početku namjeravao snimiti dokumentarni film 'Ostaše', o tipu koji, za razliku od mnogih mladih, odlučuje ostati u Hrvatskoj i pokrenuti vlastiti biznis, Mirko Logožar će, zbog velikog uspjeha kampanje za prikupljanje sredstava, možda raditi i seriju, odnosno, kako kaže, prvi domaći poduzetnički serijal koji će ponuditi nacionalnoj televiziji za prikazivanje, a ovisno o financijskim mogućnostima, vjeruje kako će post-produkcija biti gotova u prvoj polovici 2018.

Želimo promovirati mogućnosti, ambiciju i pozitivne priče, kaže Zagrepčanin Mirko Logožar, inicijator projekta 'Ostaše', koji i dalje, još nešto manje od 20 dana, na Indiegogo skuplja novac za snimanje dokumentarnog filma ili serijala o osobi koja pokreće svoj posao od nule u Hrvatskoj, gdje je broj odlazaka mladih i obrazovanih u inozemstvo sve veći.

'Pružit ćemo odgovore na tri ključna pitanja: 1. Kako pokrenuti svoj posao u Hrvatskoj? 2 Kako preći prepreke na putu? 3. Kako država i nevladine organizacije mogu pomoći? Odgovore ćemo potražiti na tri strane: 1. Različiti profili poduzetnika diljem Hrvatske. 2. Mentor startup projkekta. 3. Ured za zapošljavanje Republike Hrvatske', objašnjava Logožar na stranici kampanje dodajući kako bi ta priča običnog čovjeka koji otvoreno istražuje sve opcije koje mu se nude mogao služiti i kao neka vrsta vodiča za pokretanje svoga biznisa u Hrvatskoj.

U startu je namjeravao raditi dokumentarac i za produkciju postavio najniži mogući iznos od 500 dolara, koji je skupio vrlo brzo. Trenutno je, zahvaljujući 57 donatora, na 2,049 dolara, zbog čega se otvorila i mogućnost snimanja serije.

'Serija je idući cilj projekta, a tek po završetku kampanje ćemo znati hoćemo li ispuniti novi postavljeni cilj projekta ili snimamo dokumentarni film', kaže Logožar.

'Locirani smo u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske gdje postoji dovoljan broj poduzetnika da izvedemo ovo, ali mi želimo otići u Slavoniju koja bilježi najveći broj odlazaka i tamo pronaći osobu koja je usred žarišta pokrenula svoj posao. Želimo otići na jug Hrvatske i pronaći osobu koja će nam prenijeti svoj način razmišljanja obzirom na potpuno drugačiji mentalitet', objašnjava Logožar dodajući da je, ukratko, poanta, prikazati različite inspirativne osobe iz svih krajeva Hrvatske, a da se, pošto to zahtijeva putovanja, tu gomilaju glavni troškovi.

'Čitava filmska ekipa volontira u stvaranju ove priče, ali nam treba vaša podrška kako bismo mogli platiti troškove puta, prehranu volontera i najam opreme za snimanje', kaže na stranici kampanje Logožar koji je 2015., nakon sedam i pol godina, dao otkaz na stalnom poslu i pokrenuo projekt Eat Different kojim educira o pravilnoj prehrani, fizičkoj aktivnosti i pozitivnom načinu razmišljanja.