Top 9: Ovo su TV serije kojima se radujemo u 2018.

• 07.01.2018 u 17:13

...pri čemu čak i nećemo posebno isticati nove sezone ultrapopularnih serija, kao što su 'Sluškinjina priča' i 'Westworld', pa niti nove pustolovine animiranih junaka u 'BoJacku Horsemanu' ili nastavak 'Rastave' Sare Jessice Parker. Godina 2018. bit će, izgleda, barem jednako plodna novim serijama kao i 2017. pa bi tu doista moglo biti koječega

Televizijske serije, to sad već i vrapci cvrkuću u remix verziji, postale su općenarodni gušt diljem svijeta, a samim time i industrija koja već neko vrijeme šiša filmsku. Tijekom godine koju smo upravo poslali u arhiv samo je na američkim televizijama i streaming servisima snimljeno nešto više od 500 serija, a s obzirom na to da i gladne gledateljske oči i našiljena kritičarska pera stalno vape za novima, 2018. mogla bi biti još plodnija. To, dakako, ne znači da će nove serije biti bolje od onih koje smo gledali 2017., ali svakako znači da cijelu tu navalu smiješnih, ozbiljnih, realističnih i fantastičnih priča treba malo prokopati i vidjeti čemu se od novotarija valja radovati. Jer nitko nije toliko lud da makar i pokuša gledati 500 serija godišnje.

Pa evo desetak potencijalnih novih televizijskih bisera ili barem onih serija koje su povezane sa zvučnim imenima, zanimljivim temama i producentskim pedigreima. Povratničke serije koje jedva čekamo ovom ćemo prilikom izostaviti - o njima drugi put.

1. UBOJSTVO GIANNIJA VERSACEA: AMERIČKA KRIMINALISTIČKA PRIČA

Emitiranje počinje: 17. siječnja 2018., kanal: FX

Ryan Murphy već nam je pokazao da mu dobro leže televizijske rekonstrukcije stvarnih događaja. Učinio je to s prvim sezonama antologijskih serija 'Feud' (o Joan Crawford i Bette Davis) i 'Američka kriminalistička priča' (o suđenju O.J. Simpsonu). Sada nam se vraća s drugom sezonom potonje serije, koja govori o ubojstvu Giannija Versacea, s tim da je u njoj zanimljivo to da je vremenski pomalo izokrenuta pa počinje samim ubojstvom, a zatim istražuje motive Versaceova ubojice, Versaceov život i probleme s kojima su se u to doba susretali homoseksualci.

Foršpan za seriju 'Ubojstvo Giannija Versacea: američka kriminalistička priča' Autor: FX

2. SADA I OVDJE

Emitiranje počinje: 11. veljače 2018., kanal: HBO

Ako vas seriji ne privlači genijalan Alan Ball, čiji autorski prsti stoje iza genijalne serije 'Dva metra pod zemljom' i ultrapopularnog 'Okusa krvi', možda će vas privući to da glavne uloge u njoj igraju Tim Robins i Holly Hunter. Priča se okreće oko roditelja koji odgajaju četvoro djece - jedno biološko njihovo i troje usvojenih, pri čemu svako pripada drugoj rasi. Poznavajući Alana Balla, temi je sigurno pristupio s mnogo radoznalosti, suptilnosti, drame i humora.

3. DIGITALNI UGLJIK

Emitiranje počinje: 2. veljače 2018., streaming servis: Netflix

Televizijsko uprizorenje cyberpunk romana Richarda K. Morgana poprilično je bladerunnerovsko u temi. Govori, naime, o budućnosti u kojoj su ljudi postigli neku vrstu besmrtnosti jer svoju svijest tehnološkim putem prenose iz tijela u tijelo, ali se ipak u tom kontekstu događa zagonetno ubojstvo. Glavni junak pokušava riješiti zagonetku, a pritom se pojavljuje u više tjelensih inkarnacija, što znači da će ga u seriji glumiti više glumaca. Možda ispadne zanimljivo i intrigantno, možda neslavno propadne, ali inovacije i eksperimenti nikad nisu na odmet.

4. THE CHI

Emitiranje počinje: 7. siječnja 2018., kanal: Showtime

Ako ste pratili seriju 'Master of None'sigurno ste u njoj zapazili Lenu Waithe, koja glumi najbolju prijateljicu glavnoga lika, ali koja je i autorica ponajbolje epizode iz druge sezone te serije, one o proslavama Dana zahvalnosti. Lena Waithe sada se posvetila pisanju serije o odrastanju mladih Afroamerikanaca u Chicagu i kažu oni koji su pogledali dijelove da takvo što još nismo imali prilike gledati na televiziji.

Foršpan za 'The Chi' Autor: YouTube

5. OŠTRI PREDMETI

Emitiranje počinje: u ljeto 2018., kanal: HBO

Jean-Marc Vallée režira sve epizode, glavnu ulogu glumi Amy Adams, priča se vrti oko reporterke koja nakon izlaska iz psihijatrijske bolnice u svojem rodnom gradu izvješćuje o ubojstvu dvije djevojčice... Serija koja miriše na još jedan hit kao što je prošle godine bila 'Male laži'.

6. HEATHERS

Emitiranje počinje: u ožujku 2018., kanal: Paramount Network

Kultni film iz 1988., u kojem se Wynona Rider i Christian Slater bore protiv skupine popularnih djevojaka imena Heather, a zatim i jedno protiv drugoga za televiziju je prerađen u ponešto drugačijem obliku. Cijeli duh osamdesetih totalno je napušten i serija je ažurirana prema današnjem chicu i obliku, a neke zvijezde nekadašnjeg filma glumit će mame ili neke starije figure u priči.

Promotivni video uz seriju 'Heathers' Autor: YouTube

7. CORPORATE

Emitiranje počinje: 17. siječnja 2018., kanal: Comedy Central

Comedy Central se, izgleda, dosta ponosi ovom svojom novom humorističnom serijom jer je prve četiri epizode već objavio na svojim web-stranicama, a i bacio se u opsežnu promotivnu kampanju pa svi koji prate novosti iz televizijskog svijeta već znaju o čemu je otprilike riječ. Dvojica mlađih igzekjutiva u ovećoj korporaciji pokušavaju nekako preživjeti u nenormalnom i okrutnom svijetu svojega posla, pri čemu im je jedina saveznica službenica kadrovskog odjela, a u svim drugim odnosima i izazovima uglavnom nailaze na katastrofu za katastrofom.

8. ROSEANNE

Emitiranje počinje: 27. ožujka 2018., kanal: ABC

Kad god vidim da se netko sprema oživjeti staru i dobru seriju koju sam nekada voljela, obuzme me strepnja. Tako je i s 'Roseanne', koja je svoju superuspješnu karijeru po televizorima diljem globusa završila prije dvadeset i kusur godina, a sada joj spremaju ponovno okupljanje. Stari će obožavatelji sigurno proviriti da bi vidjeli kako se Roseanne i Dan sa svojom odraslom djecom i njihovom djecom snalaze u novom televizijskom krajoliku, mlađi gledatelji možda navrate čisto zato da vide o čemu su to njihove majke i očevi toliko pričali, ali rezultat bi mogao biti svakakav. Historijski podaci ne idu u prilog ovakvim obnavljanjima, ali najnoviji primjer - onaj s 'Willom i Grace' ispao je blistav uspjeh, pa tko zna.

Roseanne se vraća na televiziju Autor: YouTube

9. DOBRE DJEVOJKE

Emitiranje počinje: 26. veljače 2018., kanal: NBC

Serija koju njezini tvorci opisuju kao 'križanac između Thelme i Louise i Breaking Bada' govori o tri suburbane obiteljske žene kojima dojadi stalno kuburenje s novcem i slične svakodnevne jadikovke, pa odluče opljačkati samoposluživanje. Ako vas nije zainteresirala priča, možda vas zainteresira to da u seriji, recimo, glumi prekrasna Christina Hendricks (Joanne iz 'Mad Mena') te da joj društvo rade Rhetta (Parks and Recreation) i Mae Whitman ('Parenthood').