KREATIVNI TULUM 21. PROSINCA

Tko će preživjeti Sudnji dan?

04.04.2012 u 15:58

Bionic
Reading

Ovogodišnji nezavisni festival kreativnih komunikacija pod nazivom Sudnji dan održat će se 21. prosinca, upravo na dan kada, prema majanskom proročanstvu, nastupa kraj za planet Zemlju

Treći festival kreativnog komuniciranja održat će se na znakovit datum, 21. prosinca u 21 sat i 12 minuta u Zagrebu.

Na dan kada bi naša civilizacija temeljena na vizualnim umjetnostima i (ne)kulturi komuniciranja i sama trebala doživjeti sudnji dan, 212 priznatih stručnjaka tržišnog komuniciranja najboljim autorima u 12 kategorija dodijelit će ordene Sudnjeg dana.

Vizualni identitit ove ključne godine izradili su višestruki laureati Sudnjeg dana, dvojac Šesnić&Turković.

Sudnji dan od 2010. godine organizira neprofitna udruga Kulturna ofenziva (B. Lazanja, M. Pitarević, A. Bahorić), čiji je primarni cilj promicanje autorstva i kreativnosti. Festival je namijenjen profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru tržišnih komunikacija te studentima, te okuplja hrvatske kreativce iz područja dizajna, fotografije, glazbe, režije, ilustracije, glume.

'Nezavisni' u odrednici znači da Sudnji dan ne ovisi o moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja.

Najvažnije festivalske značajke su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom, besplatna kotizacija te brojčano veliki žiri koji ocjenjuje online, čime se osigurava nepristranost i objektivnost.

Više o festivalu potražite na internetskim stranicama.