Prvi smo pogledali novu domaću seriju 'Gora' i bogme je impresivna

• 23.09.2023 u 20:42

Serija koja se počinje emitirati 2. 10. na HTV-u priča uzbudljive priče o gorskim spašavateljima i izgleda impresivno, skupo i nalik sličnim serijama s njemačkog govornog područja koje već godinama gledamo na nekm komercijalnim televizijama.

Već u prvih par sekundi prve epizode nove domaće TV serije 'Gora' jasno je da to nije serija koja je snimana s uobičajenim jadnim budžetom s kakvim se snima velik dio domaćih serija. Čovjek u punoj alpinističkoj opremi visi sa stijene, gleda u nebo pa onda pada u nesvijest i ljulja se na užetu. Kako stvar krene dalje, vidi se da nije bila samo riječ o prvim sekundama.

Helikopteri i dronovi lete na sve strane, glavni (a i sporedni) junaci rastrčali su se po šumama i gorama pitoresknog Gorskog kotara, stanuju u 'kolibicama' koje inače preko turističkih servisa ne mo'š iznajmit za manje od soma novaca na noć i sve je vrtoglavo, zeleno, prekrasno i s Perom Djetlićem koji kljuca u pozadini.

Serija je to koja govori o herojskim pothvatima gorske službe spašavanja i autorski je projekt Maje Pek-Brünjes i Danijela Peka, a počet će se emitirati u ponedjeljak 2. 10. na HTV-u. Prema prve dvije epizode koje su dane na uvid novinarima, sasvim je moguće da će biti hit jer izgleda skupo, fura se akcijski te, iako ne djeluje kao nijedna domaća serija dosad, ipak podsjeća na serije kakve su već poznate domaćem gledateljstvu - one o alpskim gorskim spašavateljima na njemačkom, koje se već godinama prikazuju na nekim komercijalnim televizijama.

Foršpan za 'Goru' Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

Iako vas gluma u seriji zacijelo neće impresionirati (čast iznimkama, ali i nečast nekim epizodistima, koji djeluju kao naturščici iz 'Krv nije voda'), uz akcijski je tempo, impresivne vizuale i srcu domaćeg čovjeka bliske teme većina gledatelja neće ni primijetiti. Za kult-sljedbenike valja pripomenuti da u seriji zapaženu ulogu igra inspektor Čens Prilika ilitiga Kardum! iz 'Novina' (Aleksandar Cvjetković), a tu je i Barbara Nola, čija pojava i izvedba uz ostale djeluje kao da se s neba na set spustio Lawrence Olivier.

No serija je definitivno vizualni i akcijski spektakl, gleda se pitko i lako te je definitivno nešto što treba pozdraviti u domaćoj produkciji. Ima i 'Heroj ulice' od Prljavaca na špici. Ima se, može se. Nek se gleda!

• +4
    Serija 'Gora' Izvor: Promo fotografije / Autor: Nika Obučina