KAZALIŠTE 'MARIN DRŽIĆ'

Nova sezona otvorena predstavom 'Bjegunke'

01.10.2016 u 12:35

• +5

Kazalište Marina Držića premijerno je prikazalo predstavu Bjegunke

Izvor: Cropix / Autor: Zeljko Tutnjevic / Dubrovacki vjesnik

Milka Podrug Kokotović i Ksenija Prohaska ulogama u predstavi 'Bjegunka' na najbolji su mogući način najavile novu kazališnu sezonu u Dubrovniku. Predstava u režiji Nenni Delmestre odigrana je u Kazalištu Marina Držića, a napravljena je po istoimenoj svjetskoj predstavi koja je premijeru imala 2007. godine u Parizu

Premijernom izvedbom predstave 'Bjegunke', sinoć je u Kazalištu Marina Držića otvorena nova kazališna sezona u Dubrovniku. Ova komedija svjetsku je premijeru doživjela 2007. godine u poznatom kazalištu Teatro Varietes de Paris, kada su je producirale glumice koje su u njoj ujedno i igrale - Line Renaud i Muriel Robin. Iako je isprva bilo zamišljeno da predstava na repertoaru bude tek mjesec dana, zbog izvanrednog uspjeha i interesa publike zadržala se više od četiri mjeseca. Trajala bi možda i duže, no glumice su je morale prekinuti zbog ranije dogovorenih projekata.

U dubrovačkoj verziji glume Milka Podrug Kokotović i Ksenija Prohaska, za koje je redateljica predstave Nenni Delmestre rekla kako je riječ o fantastičnom spoju glumica. 'Ponovno radimo Milka i ja, a pridružila nam se i Ksenija, za koju mislim da ima fantastičan spoj na sceni i izvan scene s Milkom. Sam komad je tzv. 'road teatar', putni teatar - nikakva postdramska dramaturgija ili pak neka nova avangarda, to je dramaturgija onog što me najviše zanima u kazalištu - ljudskih odnosa - naročito u vremenima kad se više nemamo vremena osjećati, nemamo vremena za senzibilitet prema onome ljudskome u nama. Zapravo, 'Bjegunke' bježe od svega onoga od čega i mi sami bježimo, života koji je ovom naglom promjenom i brzinom ritma, informacija, posao itekako dehumaniziran. Cijela ova priča je zapravo o humanom odnosu dvije osobe s temom prijateljstva', izjavila je Nenni Delmestre.

Za prijevod na hrvatski zadužena je bila Dora Slakoper, za scenografiju, kostime i izbor glazbe Lina Vengoechea, a za dizajn svjetla Zoran Mihanović. Reprizne izvedbe na programu su u subotu i nedjelju, s početkom u 20 sati.