FESTIVAL KREATIVACA

Elitni ubojice u službi Sudnjeg dana

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 21.09.2011 12:16
  • Objavljeno 21.09.2011 u 11:09
Predselekcijski ziri

Predselekcijski ziri

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sudnji dan

Ususret Sudnjem danu, nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija, formiran je predselekcijski žiri koji će olakšati posao velikom žiriju od 175 članova i filtrirati prvi krug autora najboljih radova

Kako bi veliki žiri Sudnjeg dana, koji ove godine broji 175 članova, birao najbolje u prošloj godini, predselekcijski žiri od sedam 'elitnih ubojica', kako ih nazivaju u najavi festivala, odabrat će radove koji ulaze u finalnu selekciju.

Blizu 600 prijavljenih radova Sudnji dan i dalje festival čini najmasovnijim festivalom iz područja tržišnih komunikacija i oglašavanja.

Predselekcijski žiri čine kreativne direktorice Lidija Čakanić, Alma Čakmazović, Izvorka Jurić, Jurana Puljić, Tanja Škorić i Ivana Vučić te prošlogodišnji 'kreativac godine' Vanja Blumenšajn. Predselekcijski žiri radove ocjenjuje s 'da' ili 'ne', ovisno o tome konkurira li rad izvedbenom kvalitetom drugima u natjecanju za Orden Sudnjeg dana ili ne. Konačne odluke bit će poznate nakon 22. rujna.

Novost na ovogodišnjem Sudnjem danu je žiri klijenata koji prvi put okuplja predstavnike hrvatskih tvrtki i institucija iz komercijalnog i neprofitnog sektora. Članovi ovoga žirija ocjenjivat će ocjenama od jedan do pet radove prijavljene u dvije kategorije: dizajner godine i tekstopisac godine. Autoru ili autorici rada s najvišim prosjekom ocjena u obje kategorije pripast će titula suradnika/suradnice godine.

Ovogodišnji Sudnji Dan održava se 1. listopada u MSU-u, a ulaz je slobodan za sve zainteresirane. Drugu godinu zaredom, ovaj jedini festival kreativnih komunikacija koji nagrađuje autore, s najbrojnijim sastavom stručnog žirija, odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija i nagraditi ne samo perspektivne dizajnere i copywritere, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente, što Sudnji dan čini najvećim skupom kreativaca iz tržišnih komunikacija na jednom mjestu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi