MILIJUNI ZA REKLAMU

82 milijuna funti za promidžbu novog PS-a 3

03.09.2009 u 08:33

Bionic
Reading

Nakon što je prošlog tjedna podignuta zavjesa i predstavljen novi dizajn PlayStationa 3, Sony kreće u opsežnu reklamnu kampanju

Svi znamo da se konzole i igre najbolje prodaju posljednjih mjeseci godine, no Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ne želi ništa prepustiti slučaju i već sada kreće u bombardiranje medija oglasima za PlayStation 3 za što planira potrošiti 82 milijuna funti. Kako kaže Alan Duncan, Sonyjev direktor marketinga za Veliku Britaniju, dvije godine nakon izlaska vrijeme je da javnost upozna puni potencijal PlayStationa 3 koji će se prikazivati kao naprava koja ne služi samo za igranje.

Upravo naglasak na multimediji, prema šefu SCE-a Kazuu Hiraiju, prilikom izlaska stvorio je probleme i kritike neovisnih developera videoigara, no nakon dvije godine, 25 milijuna prodanih konzola i redizajniranog nasljednika, Sony je očito spreman za promociju višefunkcionalnosti PlayStationa 3, koji mnogi još uvijek povezuju samo s igranjem.