PRIPREMe ZA NOVI ZAKON

Uber otvorio centar za konzultacije vozača kako bi se lakše prilagodili novim pravilima

10.05.2018 u 14:42

Bionic
Reading

Uber je na Zagrebačkom velesajmu otvorio Centar za individualne konzultacije partnera-vozača kako bi svim vozačima na Uber platformi olakšao proces prilagodbe na novi Zakon o prijevozu u cestovnom prometu. Centar je otvoren početkom tjedna, a u prva četiri dana proces usklađivanja sa Zakonom prošlo je 800 Uberovih partnera od ukupno njih više od 4.000

Radi se o jedinstvom mjestu gdje će postojeći i budući partneri-vozači moći pripremiti većinu administrativnih poslova koji postaju obavezni novim Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu i sukladnim pravilnicima koji reguliraju djelatnost autotaksi prijevoznika.

Cilj je omogućiti da svi vozači koji danas koriste Uber platformu prođu kroz cjelokupni proces u deset dana od prvog sastanka u centru za vozače.

“Iznimno nam je drago što je u svega par dana već više od 800 Uberovih partnera-vozača prošlo kroz proces usklađivanja s novim Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu. Očekujemo da će ga i ostali proći u narednih tjedan do deset dana. Uspostavom Centra svim partnerima-vozačima želimo pomoći da se što jednostavnije i što brže prilagode Zakonu kako bi mogli nastaviti raditi i zarađivati sukladno propisima. Sve potrebne pružatelje usluga sad mogu pronaći na jednom mjestu, a na raspolaganju su im i individualne konzultacije”, rekao je Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu.

  • +8
Davor Tremac Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

U centru će se partnerima-vozačima osigurati usluge javnog bilježnika koji će im pomoći pri registriranju postojećih tvrtki/obrta ili pri osnivanju novih, posebne ponude otvaranja poslovnog paketa usluga u Addiko banci, posebne ponude za mobilni uređaj i tarifu od partnera te posebne ponude za najam vozila od rent-a-car tvrtki.

Centar za individualne konzultacije partnera-vozača uskoro ćemo otvoriti i u Splitu te Dubrovniku kako bi partnerima-vozačima diljem Hrvatske omogućili što brže stjecanje potrebne dokumentacije.