PRET-PROM IZGLEDAN KUPAC

Todorić prodaje Ledov frigo-servis

Ivica Todorić

Ivica Todorić

Izvor: Cropix / Autor: Cropix

Dok se još uvijek spekulira i nema službenih potvrda hoće li biznis sa sladoledom i smrznutom hranom Agrokoru poslužiti u financijskoj konstrukciji za novu utakmicu za Mercator koja će početi na jesen, sasvim se sigurno prodaje frigo-servis za rashladne i klima-uređaje koji posluje u sastavu Leda, saznaje Večernji list

Radnici, njih 40-ak u Zagrebu i drugim gradovima, revoltirani su i preplašeni. Tvrde kako ih 80 posto ima od 20 do 42 godine staža u Ledu, koji je velika i respektabilna tvrtka, a sada će završiti u maloj tvrtki poput Pet-proma, koji je najizgledniji kupac i još, kako tvrde, ne posluje najbolje.

'Katastrofa! Održavamo rashladne uređaje u svim Agrokorovim tvrtkama, Jamnici, Ledu, PIK Vrbovcu..., u svima osim u Konzumu, a sad nas žele odcijepiti iz Leda, bez otpremnina i ikakvih prava. Ispada da Agrokoru nismo rentabilni, a Pet-promu jesmo. Da je taj dan sve bliže dokaz je i to što smo upravo ostali bez šefa koji je zbog potreba posla prebačen u drugu radnu jedinicu', rekao je za Večernji list jedan od djelatnika koji je želio ostati anoniman.

Direktor Pet-proma Ivan Presečan kaže kako nije tajna da oni mjesecima pregovaraju s Agrokorom, koji im je jedan od većih kupaca.

I oni, tvrdi, servisiraju rashladne uređaje u gotovo svim Agrokorovim tvrtkama te je posve normalno i trend svuda u svijetu da se usluge kompanija koje nisu osnova poslovanja 'outsorsaju', što je puno isplativije. No još uvijek s Agrokorom ništa nije dogovoreno i sve su opcije, pa i ta hoće li Pet-prom preuzeti 'frigove' radnike ili ne, otvorene, napominje Presečan.

Tvrdi i kako njegova tvrtka sa 150 zaposlenika radi već 20 godina i nikada nije poslovala s gubitkom. U Agrokoru pak odvraćaju kako postoji interes nekoliko specijaliziranih igrača za preuzimanje tog dijela biznisa koji im nije osnovni. I to je, dodaju, samo nastavak strategije u fokusiranju na core biznis, piše Večernji list.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi