HTZ-OV PLAN ZA 2022.

'Temeljni cilj je pozicionirati Hrvatsku kao najpoželjniju destinaciju Mediterana, kao i ostvariti 90 posto turističkog prometa iz 2019.'

29.12.2021 u 12:58

Bionic
Reading

Skupština HTZ-a u srijedu je usvojila Godišnji program rada za 2022. godinu, pri čemu je temeljni cilj pozicionirati Hrvatsku kao najpoželjniju destinacije Mediterana, kao i ostvariti 90 posto turističkog prometa realiziranog 2019. godine, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice

Godišnji program usvojen je na 2. sjednici Skupštine Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je održana online.

Kako je poručio direktor HTZ-a Kristjan Staničić u izjavi koja se prenosi u priopćenju, ciljeve zacrtane Godišnjim programom rada planiraju ostvariti kroz provedbu intenzivnih marketinških i PR kampanji koje će biti prilagođene situaciji na svakom pojedinom tržištu.

"Također, u fokusu turističke promocije bit će proizvodi poput nautike, cikloturizma, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma, odnosno promovirat ćemo one proizvode za kojima je u ovim okolnostima pandemije iskazana najveća potražnja", izjavio je.

Uz domaće tržište, apostrofirao je Staničić, najviše aktivnosti planira se usmjeriti na tradicionalno jaka tržišta iz okruženja, dok je od dalekih zemalja izdvojio tržište SAD-a, na kojem će HTZ nastaviti pozicionirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu, ali i prometno vrlo dobro povezanu destinaciju.

Dodao je i da se realizacija određenog turističkog prometa očekuje i tijekom posljednjih dana prosinca, s obzirom na to da u ovom trenutku u zemlji boravi oko 27 tisuća gostiju.

Članovi skupštine usvojili su i odluku o promjeni mreže predstavništava HTZ-a u inozemstvu tijekom iduće godine, a koja se odnosi na postupno širenje komunikacijskih i promotivnih aktivnosti na dodatnim tržištima koja imaju potencijal daljnjeg rasta.

Navedena se odluka prije svega odnosi na tržište Ukrajine, s kojeg je u ovoj godini ostvaren odličan rezultat. Naime, izvijestili su iz HTZ-a, Ukrajinci su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 860 tisuća noćenja, što predstavlja rast od dva posto u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine.

"S obzirom da potencijal daljnjeg rasta postoji, posebice u segmentu organiziranog prometa, procjenjuje se kako bi ured u Kijevu značajno pridonio ostvarenju ciljeva s ovog tržišta", ocijenili su iz HTZ-a.