NOVI BREND

Suradnja Borova i Istraturista - startasice 'umagosice' za turiste

11.05.2016 u 15:40

Bionic
Reading

Tvrtke Borovo iz Vukovara i Istraturist iz Umaga u srijedu su u Zagrebu objavile suradnju u promociji brenda tenisica Borova 'Startas' i Umaga kao turističke destinacije putem novodizajniranih startasica 'umagosica' koje će Istraturist od ovog ljeta ekskluzivno nuditi u svojim objektima

Predstavljajući tu suradnju, koja će u praksi zaživjeti za oko mjesec i pol dana kada će u umaške Istraturistove objekte stići i prva količina od 500 startasica-umagosica, voditeljica marketinga Borova Martina Tomljenović naglasila je da je to samo jedna od brojnih suradnji koje je Borovo s brendom 'Startas' sklopio u zadnje dvije-tri godine s ciljem jačanja proizvodnje u Vukovaru i održanja poslovanja.

'Dolaskom novog predsjednika Uprave Gordana Kolundžića u zadnje dvije godine u Borovu se napravilo mnogo, uveli smo i neke nove brendove, a što je i važnije nakupljena dugovanja, koja su u 2013. iznosila oko 180 milijuna kuna, u prošloj smo godini smanjili na 18 milijuna kuna, a ove godine nam je cilj da to svedemo na nulu', istaknula je Tomljenović.

Dodajući da je Borovo u državnom vlasništvu te da je iznimno važno za održavanje lokalnog gospodarstva u Borovu i Vukovaru, kazala je da u toj obućarskoj tvrtki radi ukupno nešto više od 700 djelatnika, od kojih je 440 u Vukovaru, a ostali u mreži poslovnica-trgovina.

'Suradnja s raznim brendovima i institucijama, poput Hrvatskog olimpijskog odbora, Ultra Europe festivala, modnim Hippy Gardenom te sada i s Istraturistom i drugima u 'Startas', espadrila i programu gumenih čizmi je nešto čime se Borovo može izdići i više nego do sada, jer ono što je tu bitno su 'limited' i eskluzivne kolekcije, koje se ne mogu kupiti bilo gdje nego su dostupne samo određenoj vrsti kupaca vezanih za te brendove, a njih nije malo', istaknuo je voditelj projekata u Borovu Damir Rupčić

Naglasio je da su prošle godine u Borovu proizveli 80 tisuća pari startasica, a ove bi godine to mogli i znatno povećati, što će dijelom ovisiti i o realizaciji novih ideja vezanih za školsku obuću, o čemu za sada nije želio puno pričati, ali je poručio kako iz Umaga, pogotovo zbog ATP teniskog turnira u srpnju, očekuju veliku narudžbu.

'Ono što neki označavaju nedostatkom u Borovu, poput zastarjele proizvodnje i ručne izrade, upravo može biti konkurentska prednost, tim više što se u proizvodnji koriste samo prirodni materijali - kaučuk, tekstil i koža', kazao je Rupčić, dodajući da brend 'Startas' ove godine slavi 40 godina.

Kolekcija startas tenisica 'umagosica' u Istraturist dolazi u šest modela i u bojama brenda te jake hotelske umaške, istarske i hrvatske kompanije (plava, žuta, crvena, narančasta i zelena), a prodavat će se na pet punktova u njihovim objektima zajedno s ostalim brendiranim suvenirima i to po cijeni od 200 do 300 kuna, kazala je voditeljica destinacijskog marketinga Istraturista Jelica Panić

'Vjerujemo da će umagosice 'planuti' i dosta zainteresirati naše goste, kojih ćemo ove godine sigurno imati više nego lani, jer je trenutni buking za ljeto, srpanj i kolovoz, za 30 posto viši nego u isto ovo vrijeme prošle godine', kazala je Panić.

Predstavljanje te kolekcije startas tenisica u zagrebačkom prostoru Lauba je, uz novinare, okupilo i brojne osobe iz javnog, političkog, sportskog i glazbenog života, među kojima trenera Miroslava Ćiru Blaževića, bivšeg vaterpolista Dubravka Šimenca, koji je sada voditelj brenda 'Startas' u Borovu, kao i pomoćnike ministara unutarnjih poslova i gospodarstva te zamjenika ministra turizma Roberta Puletića

'I osobno, ali i Ministarstvo turizma pohvaljuje i podržava ovakvu vrhunsku inicijativu, lijepo od Istraturista što je time pružio podršku Borovu, a očekujem i od ostalih naših tvrtki da slijede taj primjer i podrže naše Borovo i našu hrvatsku proizvodnju u Vukovaru', poručio je Pauletić.