PRVO TROMJESEČJE

Slaba prodaja sportske hrane pokvarila rezultate Atlantic grupe

28.04.2016 u 11:29

Bionic
Reading

Atlantic Grupa u prvome kvartalu 2016. ostvarila je 1,2 milijarde kuna prihoda od prodaje što predstavlja pad od 0,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 5,1 posto na 103,9 posto, a neto dobit porasla je za 1,6 posto na 45,3 milijuna kuna

Značajan rast prihoda Atlantic grupa ostvarila je u strateškom poslovnom području Delikatesni namazi, distribucijskom području Slovenija i strateškoj distribucijskoj regiji HoReCa, ali taj pozitivan učinak u potpunosti je anuliran padom prodaje strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana te strateškog distribucijskog područja Srbija.

Na slabije poslovne rezultate utjecala su i nepovoljna tečajna kretanja koja su se očitovala kroz prosječnu deprecijaciju ruskog rublja od 17,7 posto i prosječnu deprecijaciju srpskog dinara od 1,9 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Ako se izuzme efekt nepovoljnih kretanja tečajeva ruskog rublja i srpskog dinara, prihodi od prodaje bilježe rast od 0,7 posto.

Od važnih poslovnih događanja u prva tri mjeseca ističe se dovršavanje priprema za širenje poslovanja u Njemačkoj i Austriji, gdje je Atlantic Grupa krajem 2015. osnovala vlastite distribucijske kompanije s namjerom značajnijeg ulistanja odabranog asortimana vlastitih brendova kod ključnih kupaca na ovim tržištima.

Komentirajući financijska ostvarenja i ključne poslovne događaje u prvom kvartalu 2016., Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe, istaknuo je: 'Nakon izvrsnih rezultata ostvarenih u prošloj godini, Atlantic Grupa nastavlja provoditi strategiju daljnje internacionalizacije poslovanja širenjem distributivne mreže na nova tržišta. Konačni je cilj ovako definirane strategije značajno povećanje udjela izvanregionalnih tržišta u ukupnom prihodu kompanije.

Tijekom prvog kvartala 2016. dovršavane su aktivnosti na uspostavi vlastitih distributivnih kompanija u Njemačkoj i Austriji te će u narednim razdobljima fokus biti na ulistanju naših brendova kod ključnih kupaca na tim tržištima.

Istovremeno nastavljamo s razvojem ukupnog poslovanja, otvaranjem novih specijaliziranih prodavaonica Farmacia, lansiranjem novih proizvoda i razvojem portfelja, osvajanjem novih tržišta te nesmanjenim fokusom na razvoj distributivne mreže u regiji. U nastavku 2016. godine nastavit ćemo s aktivnim upravljanjem rizicima i optimizacijom poslovanja te upravljanjem financijskim obvezama kompanije.'