marketinška suradnja
Saponia dogovorila suradnju s agencijom Bruketa&Žinić&Grey na brendovima Faks helizim i Ornel

Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Licencirane fotografije/Saponia
"Riječ je o vrhunskim brendovima koji su postali sinonim za kvalitetu te su već desetljećima neizostavni u mnogim kućanstvima. Veselimo se što ćemo ih povjeriti također vrhunskoj kreativnoj ekipi te očekujemo da će cjelovita marketinška kampanja bitno utjecati na percepciju potrošača", kazala je tom prilikom Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.
-
nositelj razvoja
Saponia dobila priznanje Osječko-baranjske županije za iznimna postignuća u gospodarstvu
-
dobar start
Saponia u prvom kvartalu povećala prihod od prodaje za 24 posto, nastavlja se digitalna transformacija poslovanja
-
Poslovni rezultat
Saponia ostvarila neto dobit od 66,9 milijuna kuna
"Ovo nije prvi put da surađujemo sa Saponijom, prošle godine realizirali smo zajedno uspješnu kampanju za DeziClean i Handysept, liniju proizvoda za dezinfekciju i čišćenje. Kampanju za Faks helizim i Ornel pripremat ćemo tijekom ljetnih mjeseci, a ono što za sada možemo otkriti da ćemo surađivati s jednim poznatim licem s kojim ćemo zajedno napraviti i novu liniju proizvoda", najavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Davor Bruketa
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Domagoj Kunic