low cost prijevoznik

Ryanair želi letjeti u Zagreb i Split, ali traže velike povlastice

  • Autor: N. S.
  • Zadnja izmjena 16.11.2018 11:02
  • Objavljeno 16.11.2018 u 11:02
Ryanair

Ryanair

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Niall O’Connor, direktor razvoja mreže letova aviokompanije Ryanair, nedavno je na WTM sajmu u Londonu hrvatskog ministra turizma Garija Cappellija izvijestio o otvaranju novih linija za Zadar te mu iznio interes kompanije za otvaranje letova za Zagreb i Split.

Avioni Ryanaira u Hrvatskoj slijeću na aerodrome Zadar, Rijeka i Pula te žele proširiti svoju mrežu na dva velika hrvatska grada, javlja Jutarnji list.

Irska aviokompanija već godinama pokušava ući u Dubrovnik, Split i Zagreb, no zbog njihova poslovnog koncepta redovito su ih odbijale uprave tih aerodroma. U Ministarstvu turizma potvrdili su nam sastanak ministra Cappellija s direktorom O’Connorom te su nam rekli da su zainteresirani za dolazak Ryanaira. Pozdravljeno je otvaranje dodatnih linija za Zadar te im je obećano osiguravanje kontakta s upravama aerodroma.

Također je naznačeno da Hrvatska turistička zajednica svake godine objavljuje Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima. HTZ, naime, sufinancira oglašavanje hrvatske turističke ponude u predsezoni i posezoni te je poziv namijenjen i za aviokompanije. Prošle je godine na taj način raspodijeljeno 30 milijuna kuna. No, kako je natječaj za sufinanciranje u sljedećoj godini zatvoren, Ryanair se može javiti na natječaj za 2020. godinu.

Ryanair Sun je prošle sezone obavio 17 čarter-letova za Zračnu luku Split iz Varšave za potrebe jednog turoperatora, a što se tiče najave za iduću godinu, Lukša Novak, direktor Zračne luke Split, ne može potvrditi niti odbaciti mogućnost dolaska Ryanaira iz praktičnog razloga što se upravo radi na utvrđivanju letova i reda letenja za sljedeću godinu.

Ryanair ne može računati na posebne uvjete u Zračnoj luci Split, koje inače uvijek traži. Tu je prije svega riječ o popustu na aerodromske takse koje po svakom putniku aerodromima plaćaju aviokompanije.

Druga povlastica koju Ryanair obavezno traži je subvencioniranje njegovih letova kroz model udruženog oglašavanja. To znači da lokalna zajednica, Turistička zajednica i zračna luka uplate određenu sumu novca Ryanairu za oglašavanje svoje destinacije na njihovim stranicama. U slučaju Zadra taj iznos se popeo na oko 12 milijuna godišnje, dok je u slučaju Rijeke i Pule znatno niži. Visinu uplate određuje Ryanair.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!