ANALITIČARKE O ATLANTICU

Rezultati odlični, ali za akviziciju treba dodatni kapital

  • Autor: O.I. Novokmet
  • Zadnja izmjena 23.02.2010 13:25
  • Objavljeno 23.02.2010 u 13:05
Emil Tedeschi

Emil Tedeschi

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Biljana Gaurina

Dvije analitičarke za tportal komentiraju rezultate Atlantic grupe koji su i u kriznoj 2009. bili izvrsni, kao i mogućnost preuzimanja Podravke o kojoj se već mjesecima špekulira

'Godišnji rezultati Atlantic grupe su odlični, kompanija je ostvarila porast neto dobiti od 24 posto na godišnjoj razini, najviše zbog efikasnog upravljanja troškovima te povećanjem prodaje. Najviše se povećala prodaja iz segmenta distribucije te sektora zdravlja i njege. S druge strane, kompanija je tijekom 2009. godine smanjila udio vlastitih brendova u prodaji, dok se povećao udio eksternih brendova', kazala je za tportal Maja Bešević, analitičarka u brokerskoj kući Abacus brokeri.

Abacus brokeri

Abacus brokeri

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Maja Bešević, analitičarka Abacus brokera

Bešević ističe da je kompanija ostvarila rast svih profitnih marži, ukupna se zaduženost smanjila, dok su se obrtaj ukupne imovine i povrat na kapital povećali. A namjerava li preuzeti Podravku, odnosno državni udio u toj prehrambenoj kompaniji, Atlanticu će trebati značajan dodatni kapital.

'Usprkos dobrim rezultatima poslovanja, ne vjerujem da Atlantic grupa može započeti akviziciju kao što je preuzimanje Podravke bez značajnog prikupljanja dodatnog kapitala, bilo izdavanjem novih dionica ili nekim drugim putem', komentirala je mogućnost preuzimanja Podravke analitičarka Bešević.

Tijekom 2010. godine Bešević očekuje dodatno smanjenje kupovne moći potrošača na hrvatskom tržištu što će zasigurno negativno utjecati na rezultate Atlantica.

Rezultate je kratko prokomentirala i Nada Harambašić, financijska analitičarka Raiffeisen Consultinga: 'Rezultati Atlantic grupe su u skladu s najavama. Kompanija je nastavila s rastom, kako na prihodima, tako i na profitabilnosti.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi