UČITI BRŽE I PRIMIJENITI ODMAH

Poslovni salon 2009 – Opstanak

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 26.11.2009 15:11
  • Objavljeno 26.11.2009 u 15:11
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Iako ste do prethodne godine bili osoba koja se držala sintagme da u današnjem poslovnom okruženju uspjeh ostvaruju samo oni koji uče brže od konkurencije, u novonastaloj gospodarskoj situaciji to načelo možemo prilagoditi i reći da preživljavaju samo oni koji uče brže od konkurencije i primjenjuju naučeno - odmah. Poslovni salon 2009 - Opstanak zamišljen je kao praktični savjetnik poduzetnicima i menadžerima koji će stečena znanja moći odmah primijeniti u svom poslovanju. Konferencija će se održati u najvećem zagrebačkom konferencijskom centru Hypo EXPO XXI 3. prosinca

Poslovni salon, poslovno-edukativna konferencija, i njegovi organizatori zadali su si kao cilj uspješno provoditi edukaciju poduzetnika i menadžera (menadžera, voditelja) - i to onih budućih (koji planiraju svoje poduzetničke poduhvate) i onih postojećih. Naravno, Poslovni salon namjerava okupiti i sve one koji su u potrazi za znanjima i vještinama pomoću kojih će unaprijediti vlastiti posao, poboljšati tržišnu poziciju i opstati kroz teža vremena, a nakon njih izaći kao pobjednik. Velimir Srića, Marijan Ožanić, Darko Buković, Vesna Trnokop-Tanta, Dražen Nimčević, Đurđica Jurić, Elvira Mlivić-Budeš i drugi birani predavači educirat će o temama koje su od životnog interesa svakog poduzetnika.

Kao što vjerojatno i znate, poslovna edukacija oblik je ulaganja u vlastiti razvoj i unapređenje poslovanja. Poslovni salon je tu samo alat ili pomoć koja Vam pomaže na tom putu unapređenja. Predavačima i organizatorima će biti najveća nagrada saznanje da edukacija i savjeti koje su dali na konferenciji su sudionicima od izravne koristi. A zamislite da će to biti većina i da ste upravo Vi među njima? Slobodno nam javite svoj feedback nakon ove konferencije na kontakt podatke.

'Konferencija Poslovni salon može pomoći malim i srednjim tvrtkama u razmjeni znanja i iskustava. Situacija na tržištu od svih poslovnih subjekata traži fleksibilnost i suradnju. Poslovni salon je mjesto susreta znanja, vještina, iskustava, ali i prilika za druženje s potencijalnim suradnicima, poslovnim partnerima i klijentima', izjavila je Elvira Mlivić-Budeš, direktorica i vlasnica Poslovnog učilišta Filaks te jedna od predavačica na konferenciji.

Za kraj, Poslovni salon 2009 - Opstanak osmišljen je i usklađen prema potrebama malog i srednjeg poduzetništva i menadžmenta te se temelji na dugogodišnjoj praksi predavača, organizatora i pokrovitelja. Teme o kojima ćete se educirati na konferenciji Poslovni salon 2009 se kreću u rasponu od temeljnih poduzetničkih i poslovnih znanja do vrlo specijaliziranih poslovnih znanja i vještina.

Konferencija se priprema u suorganizaciji Hrvatske udruge poslodavaca - HUP te u organizaciji agencije Marketing odjel, poslovnog učilišta Filaks i najtiražnijih poslovnih novina u Hrvatskoj - Privredni vjesnik. Medijski konferenciju prate renomirani mediji - tportal.hr, Monitor, Poslovni.hr, Poslovni dnevnik, a organizacijsku pomoć pružili su partneri: OH!, Sefir, Stimulans i RRiF visoka škola.

Pozivamo i Vas da se informirate o opstanku u trenutnoj gospodarskoj situaciji kako biste u budućnosti iz nje izašli kao tržišni lider, za što je potrebno samo prijaviti se na konferenciju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi