bankari široke ruke

Addiko banka slavi peti rođendan

  • Autor: T. O.
  • Zadnja izmjena 06.07.2021 12:24
  • Objavljeno 06.07.2021 u 11:51
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Marko Lukunić/PIXSELL

Povodom proslave petog rođendana, Addiko banka u petak, 9. srpnja, sve svoje klijente daruje posebnim pogodnostima unutar rođendanske Addiko Red Friday akcije, u sklopu koje će im ponuditi 50 posto nižu kamatnu stopu za gotovinske kredite zatražene u poslovnicama Addiko banke. Tako će klijenti moći zatražiti Addiko Blic i Addiko Blic Plus kredit po kamatnim stopama već od 2,45 posto za kredite u eurima i 2,6 posto za kredite u kunama

Također povodom rođendanskog slavlja, kreće i nova akcija koja uključuje glazbenu streaming platformu Deezer. Prvih 1000 klijenata koji zatraže gotovinski kredit online, putem web stranica Addiko banke, dobit će na poklon tri mjeseca pretplate na Deezer. Na taj će način u svojoj omiljenoj glazbi moći neometano uživati cijelo ljeto, poručuju iz te banke.

Za svoje poslovne klijente, u suradnji s Institutom za financijsko obrazovanje Štedopis, Addiko banka pokreće projekt financijske pismenosti za male poduzetnike pod nazivom "Upoznajte svoje financije". Kroz 5 tematskih ciklusa pisanih jednostavnim i razumljivim jezikom, mali poduzetnici moći će saznati više o postulatima racionalnog financijskog poslovanja, te će stečeno znanje moći provjeriti kroz online kvizove. S obzirom da, tvrde u Addiku, samo polovica malih i srednjih poduzeća uspije premašiti pet godina poslovanja najčešće zbog krivih financijskih i poslovnih odluka, ovaj projekt im može pomoći u donošenju učinkovitih poslovnih odluka.

Iz Addiko banka se hvale kako su se tijekom proteklih pet godina pozicionirala kao digitalni predvodnik na hrvatskom bankarskom tržištu zahvaljujući učinkovitom korištenju novih tehnologija i procesu digitalne transformacije, u kombinaciji s izvrsnošću vlastitih zaposlenika. Proces je započet 2016. godine kada je Addiko banka bila prva banka koja je uvela brze i jednostavne kredite, nastavila s prvim chat bankarstvom putem Vibera na ovim prostorima, a najveća inovacija predstavljena je 2019. u obliku Virtualne poslovnice, prve potpuno digitalne poslovnice u Hrvatskoj, kojoj je iste godine dodijeljena i nagrada za najbolju europsku inovaciju bankarskog proizvoda/usluge.

Unatoč svim izazovima poslovanja u vrijeme globalne pandemije, u zadnjih godinu dana intenzivno se jačala digitalna ponuda Addiko banke. Predstavljen je kredit mBlic koji se realizira putem mobilne aplikacije i isplaćuje na račun klijenta u roku od nekoliko minuta ili najkasnije sljedeći radni dan. Uz to, klijentima svih banaka omogućeno je da putem web stranice Addiko banke podnesu zahtjev za kredit i prime informativnu ponudu koju mogu realizirati dolaskom u poslovnicu. Tijekom tog procesa na raspolaganju su im i video bankari koji im taj proces mogu učiniti još jednostavnijim i lakšim te prikupiti potrebne dodatne podatke i dati konačan odgovor na kreditni zahtjev. Addiko banka na ovaj način klijentima nudi da prema vlastitim preferencijama kombiniraju digitalni proces s ljudskim kontaktom, omogućavajući im da ga provedu na način koji im najviše odgovara.

Mario Žižek predsjednik Uprave Addiko banke

Mario Žižek predsjednik Uprave Addiko banke

Izvor: Pixsell / Autor: Josip Regović/PIXSELL

"Veliko mi je zadovoljstvo što sam na čelu banke koja je po mnogo toga netipična, drugačija te u svemu što čini usmjerena na zadovoljstvo i dobrobit klijenata. Sretan sam i ponosan na sve što smo učinili u ovih pet godina, na sve inovacije koje smo uveli u svoje poslovanje, a svega toga ne bi bilo bez naših klijenata kojima i ovim putem zahvaljujem na povjerenju te vrijednih, stručnih i svestranih zaposlenika koji su omogućili da budemo izvrsni i postanemo prepoznatljivi na hrvatskom tržištu", poručio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko banke u Hrvatskoj.

Iz Addiko banke poručuju kako će tijekom rođendanskog mjeseca zaposlenici u poslovnicama Addiko banke radit će u crvenim Addiko tenisicama proizašlim iz suradnje s Borovom i agencijom Bruketa&Žinić&Grey i bijelim ljetnim majicama, odnosno u nešto netipičnijem izdanju od onoga na koje smo od bankara navikli. Ovime se, kažu, s jedne strane želi pokazati da se radi o banci za netipične bankare, a s druge da kao banka koja posluje u Hrvatskoj podržava domaću proizvodnju te moderan i netipičan dizajn.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!