nova strategija

Podravka želi obnoviti domaću proizvodnju krastavaca

20.07.2018 u 09:45

Bionic
Reading

Podravka je u četvrtak na pokusnom polju kod Koprivnice predstavila dugoročan projekt revitalizacije proizvodnje krastavaca, kojim želi oživjeti domaću proizvodnju i osigurati domaću sirovinu za preradu, izvijestili su iz koprivničke tvrtke

"U našoj novoj strategiji fokus smo postavili upravo na poljoprivredu i oživljavanje poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj kako bismo osigurali najkvalitetniju sirovinu za potrebe naše proizvodnje", rekao je predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, koji je sudjelovao u berbi krastavaca na Podravkinom pokusnom polju pored Koprivnice.

Povrtlarstvo je grana poljoprivrede koja traži manje površine što upravo odgovara veličinama naših obiteljskih gospodarstava, kazao je Pucar napominjući kako je domaća sirovina najkvalitetnija, jer u najkraćem roku od branja dolazi na preradu u Podravkinu tvornicu Kalnik.

"Želimo da u iduće dvije do tri godine naše kompletne potrebe dolaze s hrvatskih polja što sada nije slučaj, već nažalost, moramo uvoziti preko 50 posto naših potreba", istaknuo je Pucar.

Paprika Podravka Izvor: Promo fotografije / Autor: Podravka.hr

Pokusno polje pored Koprivnice, kako je rekao, ogledni je primjer za jedno obiteljsko gospodarstvo da dva mjeseca ima kontinuirano branje. Površine je 1.000 četvornih metara i prikladno je za četveročlano obiteljsko gospodarstvo te se na njemu mogu ostvariti prinosi od oko 10 tona krastavaca što osigurava prihod od oko 50.000 kuna, kazao je Pucar.

Dodao je i kako Podravka svoje proizvođače prati tijekom cijelog procesa proizvodnje, od davanja sjemena, podrške u obliku potrebnog repromaterijala, razmjene stručnih znanja do sigurnog otkupa.

Podravka svake godine za potrebe svoje proizvodnje i prerade treba 1.400 tona krastavaca. Na domaćem tržištu, od domaćih proizvođača i kooperanata otkupljuje 900 tona, dok se ostalih 500 tona uvozi.

Strateški je cilj Podravke do 2022. godine ostvariti 100 posto udio domaćih sirovina u gotovom proizvodu.