druga kampanja

Ovako su u pivovari odlučili nagraditi tate

20.03.2019 u 14:28

Bionic
Reading

Ožujsko pivo otvorilo je prijave za drugu kampanju 'Žuja je za tate'. Prošle godine se tijekom kampanje prijavilo 16.500 mama i tata odnosno 45 posto svih novih roditelja u Hrvatskoj

Ova će pivovara svim novim tatama pripremiti personalizirane gajbe dok je Podravka novi partner kampanje koja je pripremila iznenađenje za mame, priopćili su iz Ožujskog piva. Za poklone se mogu prijaviti sve punoljetne osobe s prebivalištem u Hrvatskoj koje u vremenu od 1.siječnja ove godine do 19.siječnja 2020. postanu roditelji, rođenjem ili posvojenjem djeteta.

'Kampanjom 'Žuja za tate' želimo sa svim mamama i tatama koji u 2019. dobiju dijete proslaviti taj veličanstveni trenutak, kao što smo to učinili i prošle godine. Podaci su pokazali kako smo lani najviše prijava dobili iz Zagreba i kontinentalne Hrvatske, a posebno nas raduje veliki broj prijava iz Slavonije, odakle je došla svaka peta prijava. Ove godine očekujemo još više prijava nego lani, pogotovo kada vidimo pozitivne demografske promjene koje su zabilježene prošle godine. A nadamo se da bi devet mjeseci nakon povijesnog uspjeha naše nogometne reprezentacije mogao uslijediti još jedan baby boom', kaže Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Prema najnovijim podacima Ministarstva uprave, u Hrvatskoj je u 2018. godini zabilježen mali baby boom. Lani je tako u matice rođenih lani upisano 35.905 djece, što je 684 djece više nego 2017. Najviše ih je rođeno u Zagrebu, nakon čega slijedi Splitsko-dalmatinska županija (4359), zatim Primorsko-goranska (2403), Osječko-baranjska (2319), a na petom je mjestu Zadarska županija s 1474 djece.