Njemačka grupacija Chiron Group iz Tuttlingena u posljednje se vrijeme suočava sa slabom potražnjom, pa je sada pokrenula program dobrovoljnih otpremnina kako bi smanjila troškove rada
Nije samo njemačka automobilska industrija u krizi – i u strojarstvu sve se češće pojavljuju vijesti o poduzećima u financijskim problemima.
Grupacija Chiron sa sjedištem u Tuttlingenu, u saveznoj pokrajini Baden-Württembergu u rujnu 2024. uvela je skraćeno radno vrijeme za određene odjele u matičnoj tvornici te obližnjem Neuhausenu ob Eck. A od početka lipnja ove godine pokrenula je dobrovoljni program otpremnina kako bi se smanjili troškovi rada, izvještava Schwäbische Zeitung, prenosi Fenix-magazin.
Svi zaposlenici koji dobrovoljno napuste tvrtku dobit će otpremninu, čiji iznos ovisi o godinama provedenim u firmi i visini bruto mjesečne plaće. Najviši mogući iznos otpremnine iznosi 150.000 eura bruto. Isplata otpremnine moguća je samo uz odobrenje tvrtke jer Chiron ne želi ostati bez svih zaposlenika. Koliko zaposlenika bi moglo napustiti tvrtku, Chiron zasad ne otkriva.
'Kao i mnoge druge tvrtke u sektoru strojarstva, i mi se trenutačno suočavamo s trajnim izazovima na međunarodnim tržištima. Potražnja u različitim prodajnim regijama ostaje ispod očekivanja, što dovodi do i dalje nezadovoljavajuće iskorištenosti naših proizvodnih kapaciteta', rekli su iz Chirona.
Prema pisanju lista, cilj programa otpremnina je prvenstveno uskladiti rashodovnu stranu poslovanja sa smanjenim prihodima. Chiron, međutim, naglašava da je daleko od platežne nesposobnosti i da se radi o 'fazi restrukturiranja', kako bi i u budućnosti mogao ostati 'pouzdan poslodavac i inovativan partner za kupce'.
Chiron Group SE, osnovana 1921. godine sa sjedištem u Tuttlingenu, proizvođač je CNC-upravljanih vertikalnih glodalica i centara za glodanje i tokarenje, kao i 'ključ u ruke' rješenja za proizvodnju. Glavne industrije koje opsrkbljuju su automobilska, obrambena tehnologija, medicinska i precizna tehnika te zrakoplovstvo i svemir. Tvrtka je međunarodno prisutna s pogonima u nekoliko europskih zemalja, kao i u Indiji, Kini i SAD-u. Ukupno zapošljava oko 1900 ljudi.