veliki iskorak

Online platforma za modu i lifestyle Zalando u burzovnom indeksu DAX

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 06.09.2021 10:23
  • Objavljeno 06.09.2021 u 10:23
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Moritz Wolf / imageBROKER / Profimedia

Od 20. rujna ove godine Zalando SE bit će dio burzovnog indeksa DAX (Deutsche Aktienindex). Odluku je objavio Qontigo’s global index provider STOXX Ltd. DAX je najvažniji indeks na njemačkom tržištu dionica te obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj

Zalando je od 2015. godine uključen u indeks MDAX, a njemačkom blue chip indeksu DAX će se pridružiti 13 godina nakon osnivanja.

Suosnivač Zalanda i jedan od CEO-a Robert Gentz izjavio je: “Ponosimo se onime što je Zalandov tim stvorio u proteklom desetljeću. Narasli smo od startupa koji je prodavao japanke iz podruma do paneuropske platforme s oko 45 milijuna kupaca. No još veće prilike su tek pred nama.”

“Naš je uspjeh duboko utkan u kulturu Zalanda koja se bazira na povjerenju, transparentnosti i poduzetništvu,” rekao je suosnivač i jedan od CEO-a David Schneider. “Snažan fokus na kupca i bliska partnerstva osnovni su sastojci našega uspjeha. Kontinuirano ispitujemo i unapređujemo nove ideje kako bismo oslobodili kolektivni potencijal modne industrije.”

Osnovan 2008. u Berlinu, Zalando je od svog IPO-a dosljedno ostvarivao snažan i profitabilan rast te od 2014. do 2020. godine učetverostručio svoje poslovanje. Danas je Zalando vodeći modni trgovac i uslužna platforma koja povezuje oko 45 milijuna aktivnih korisnika s više od 4.500 brendova i partnera.

Zalando primjenjuje platformsku strategiju kako bi postigao rast i unaprijedio digitalizaciju u industriji. Njegova usredotočenost na modu i stil života korisnicima pruža jedinstvena iskustva, a brendovima - partnerima posebna uslužna rješenja.

Zalando će zadržati svoj fokus na rast s ciljem dosizanja bruto volumena robe (Gross Merchandise Volume - GMV) u iznosu od više od 30 milijardi eura do 2025.

Dugoročno gledajući, kompanija cilja na više od 10 % od ukupno 450 milijardu eura vrijednog europskog tržišta mode. Zalando će stoga nastaviti ulagati u korisničko iskustvo, platformske usluge i infrastrukturu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!