iz udobnosti vlastitog naslonjača

Online kupnja štedi vrijeme i novac - sve češće se kupuju namirnice i kućanske potrepštine

10.06.2019 u 13:14

Bionic
Reading

Jeste li znali da samo pet posto korisnika interneta u Hrvatskoj nikada nije ništa kupilo online? Gotovo 70% korisnika kupilo je unatrag jednog mjeseca barem jedan proizvod na internetu, a taj se broj stalno povećava. Brzo se mijenjaju i navike internetskih kupaca te ih 32% kupuje korištenjem pametnih telefona (izvor: Ecommerce day 2019.)

Način na koji kupujemo uvelike se promijenio u zadnjih pet godina. Danas odlazak u trgovački centar ili trgovinu treba pomno planirati i odlučiti kada i koliko ćemo vremena na to potrošiti. Kupnja je postala poput planiranja izleta – koji dan i u koje vrijeme krenuti kako bismo izbjegli najveću gužvu, traženje slobodnog mjesta za parkiranje, hodanje po dućanima… Sve to oduzima mnogo vremena, a nekima i živaca. Užurbani životni stil naučio nas je cijeniti svaki slobodni trenutak, stoga sve više razmišljamo o vremenu koje trošimo kupujući.

Kupnja iz vlastitog naslonjača, osim što je najudobnija, također je i najbrža i najjeftinija. Sve što nam treba jest uključiti računalo ili mobitel i posjetiti neku od svojih najdražih internetskih trgovina. Kupnja može početi. Kategorije koje se nude nepregledne su, a izbor nepresušan. Tehnika, sportska odjeća i rekviziti, odjeća, namještaj, knjige, uredski i školski pribor, obuća – zapravo, sve što vam padne na pamet možete naći i, naravno, kupiti na internetu. Gotovo da više i nema brenda koji svoje proizvode ne nudi kupcima i online.

Danas vam za kupnju iz naslonjača više i ne treba naslonjač. Bilo kada i bilo gdje kupnju možete obaviti na pametnom telefonu. Na putu do posla, kod kuće, na kavi, u šetnji ili gdje god da vam to najviše odgovara – izvadite svoj mobitel i kupujete što želite.

Prema istraživanju Heureka grupe, Hrvatsko tržište e-trgovine ove će godine premašiti vrijednost od pola milijarde eura, a u iduće četiri godine i milijardu. Sva ova istraživanja neminovno povlače pitanje svih trgovaca: hoće li kupci u idućem desetljeću prestati dolaziti u trgovine?

Generacije koje sada ulaze na tržište rada odrasle su uz računala, pametne telefone i tablete, a internetska trgovina njima je stvar svakodnevice. Oni najbolje znaju da nema toga što vam danas internet ne može ponuditi. Jasno im je da po namirnice ili kuće potrepštine ne moraš otići u trgovinu, nego ih možeš naručiti online i pričekati da ti ih netko dostavi u dom.

Upravo naručivanje namirnica ili kućnih potrepština jedna je od najbrže rastućih kategorija u ponudi Žutog klika. U ponudi su najbolje domaće namirnice naših OPG-ova, a kategorija kućanskih potrepština obuhvaća više tisuća proizvoda. Kategorija OPG proizvoda vrlo je brzo prepoznata i prihvaćena, što potvrđuje da kupci sve više traže kvalitetne domaće proizvode. Jedan od najpopularnijih artikala iz te kategorije originalni je lički krumpir sa zemljopisnim podrijetlom.

Osim po ponudi i povoljnim cijenama, kupci prepoznaju Žuti klik i zbog toga što je to jedina domaća internetska trgovina s višekanalnom prodajom (internetska trgovina, 1016 poštanskih ureda i kontaktni centar: 072 07 07 07) te nudi besplatnu dostavu kupljene robe po cijeloj Hrvatskoj.