FESTO O OPSTANKU

Oglašavanje u 2009. palo 25 posto

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 18.05.2009 10:00
  • Objavljeno 18.05.2009 u 09:55
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Domaće tržište oglašavanja zbog krize u prva četiri mjeseca ove godine palo je 25 posto, odnosno za oko 50 milijuna eura u usporedbi s istim razdobljem lani, procjena je marketinškog stručnjaka kamila Antolovića, bivšeg predsjednika udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).

U takvim sumornim okolnostima održat će se i ovogodišnji 17. po redu festival oglašavanja festo ovog tjedna u Opatiji, koji će okupiti hrvatske marketinške agencije udružene u HURA-u. Moto ovogodišnjeg Festa stoga nije slučajno 'Kriza kao komunikacijski poticaj' s glavnim pitanjem 'Tko će opstati, a tko će nestati', piše Business.hr.

'HURA trenutačno ima 32 agencije i sve one zbog krize vjerojatno neće dočekati kraj ove godine. Uz pad tržišta oko 25 posto u prva četiri mjeseca, može se očekivati da će neki od igrača nestati sa scene', kazao je Antolović, vlasnik agencije K&K promocija.

Dodaje kako je hrvatsko tržište u ovome trenutku iznimno zasićeno, odnosno postoji prevelik broj marketinških agencija s obzirom na veličinu domaćeg tržišta, koje su se pak otvarale zahvaljujući rastu oglašavanja zadnjih godina, koji je sada znatno usporen.

'Velike agencije stoga će rezati troškove, smanjivati plaće i otpuštati, dok će se neke male vjerojatno ugasiti', procjenjuje Antolović.

Za opstanak će se vjerojatno izboriti one agencije koje će za isto ili manje novaca tvrtkama nuditi više, odnosno ne samo kampanju, zakup medijskog prostora i kreativu nego i dati dodatnu ekspertizu u obliku inovativnijih marketinških alata i još više ekspertize.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi