PRODAJE POLA MAKSIJA

Mišković gradi najveći market na Balkanu

  • Autor: tportal.hr/B92
  • Zadnja izmjena 15.09.2010 11:55
  • Objavljeno 15.09.2010 u 11:03
Miroslav Mišković

Miroslav Mišković

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

Do kraja godine završit će se pregovori o prodaji do 50 posto vlasništva trgovinskog lanca Maksi, čiji je vlasnik Delta holding Miroslava Miškovića

Jelena Krstović, direktorica korporativnih komunikacija u Delta holdingu, u razgovoru za B92 kaže da su uz belgijski Delhaiz stigle ponude od više investicijskih fondova iz EU-a i SAD-a.

Ona tvrdi da razlog prodaje ne leži u financijskim problemima i dodaje da u svijetu kapital ide na tržište kad najviše vrijedi, kad partneri traže i kad ide uz strateške razvojne planove.

'Mi ih imamo u Srbiji, regiji i na novim tržištima', kaže Jelena Krstović, koja, upitana tko su točno i za koliko postotak zainteresirani potencijalni strani partneri, odgovara da je potpisan ugovor o tajnosti pregovora koji ne smije kršiti.

Krstović priznaje da je bilo 'puno poslovnih i kadrovskih promašaja, ulazaka u neke poslove i prekidanja. 'Nisu svi poslovi za svaki trenutak.'

Odgovarajući na pitanje postoji li veza između problema koje Delta upravo ima s Milkom Forcan i pregovora o prodaji dijela vlasništva u Maksiju, Jelena Krstović kaže da 'tu nema korelacije ni po kojoj osnovi. Sukob s Milkom Forcan izvan je okvira Delte i taj problem rješavaju odvjetnici i sudovi'.

Na pitanje hoće li novac inkasiran prodajom dijela Maksija dominantno ići za vraćanje kredita ili u strateški razvoj, Krstović odgovara da će, 'ako dođe do prodaje, dio ići za servisiranje tekućih obaveza, ostatak u razvoj maloprodaje i poljoprivrede'.

Delta otvara nove markete, u Srbiji, BiH, Albaniji i Bugarskoj - među njima i 'najveći hipermarket na Balkanu - Tempo', vrijedan oko 25 milijuna eura, s oko 500 zaposlenih, koji će u Sofiji biti otvoren tijekom prosinca.

Krstović kaže da bi poljoprivreda trebala biti primarna djelatnost u Srbiji. 'To je tradicija, ali i jedina komparativna prednost ne samo u regiji već i u Europi. Država mora odrediti je kao osnovnu djelatnost i time se baviti strateški. Ostalo je malo vremena. Ovo su posljednji trenuci da se prije ulaska u EU pozicioniramo kao najkvalitetniji poljoprivredni proizvođač', napominje Jelena Krstović.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi