Accelerator for Retail

Metro traži start-upove s digitalnim rješenjima za maloprodaju

  • Autor: I. Ba.
  • Zadnja izmjena 28.11.2017 11:06
  • Objavljeno 28.11.2017 u 11:06
Metro je otvorio prijave za start-upove koji nude digitalna rješenja za maloprodaju

Metro je otvorio prijave za start-upove koji nude digitalna rješenja za maloprodaju

Izvor: Promo fotografije / Autor: Metro

Metro je otvorio prijave za start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju. Riječ je o drugom izdanju programa Metro Accelerator for Retail, a zainteresirani se mogu prijaviti od 27. studenog do 2. veljače iduće godine

Na drugo izdanje programa METRO Accelerator for Retail prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će njih deset dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu, europskoj start-up metropoli.

Tijekom tog dijela programa, koji počinje 21. travnja 2018., sudionici će surađivati s više od sto stručnih međunarodnih mentora. Uz njihovu će pomoć pokušati dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav. Budući pokretači inovacija u višekanalnoj maloprodaji također će primiti i investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura. Sredinom srpnja, start-upovi će na dva odvojena Demo dana, u Londonu i Münchenu, prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima.

METRO i Techstars pokrenuli su 2015. METRO Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim start-up timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja. METRO Accelerator sastoji se od dva programa: METRO Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te programa METRO Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju.

Kazin vinarije Zlatan otok u METRO-u Rusija

Kazin vinarije Zlatan otok u METRO-u Rusija

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Madison

METRO Accelerator for Retail, objašnjavaju iz ovog trgovačkog lanca, pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca METRO-a. Prvo izdanje programa dovršeno je 5. rujna 2017., a start-upovi koji su pohađali i prošli program, kao što su Sensefinity, IamBot, JustSnap, Sensei, orijent i KptnCook, nastavljaju nezaustavljivo rasti.

Prijave zainteresiranih primaju se putem internetske stranice www.metroaccelerator.com.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!