treći kvartal

M+ Grupa u prvih devet mjeseci uprihodila 243 milijuna kuna

04.11.2019 u 13:29

Bionic
Reading

Na kraju trećeg kvartala 2019. godine M+ Grupa je ostvarila 243 milijuna kuna konsolidiranog prihoda što je 54% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok istovremeno korigirana EBITDA za prvih devet mjeseci iznosi 35 milijuna kuna što je 78% više nego u usporednom razdoblju

Treći kvartal za M+ Grupu obilježilo je pozitivno financijsko poslovanje tvrtke, ali i niz značajnih događaja koji su doprinijeli razvoju kompanije, njenih pokazatelja i reputacije. Podsjetimo, početkom ove godine M+ Grupa je uspješno izdala nove redovne dionice i time privukla više institucionalnih ulagača, među kojima i sva četiri obvezna mirovinska fonda. Dionice M+ Grupe u međuvremenu su uvrštene i na Zagrebačku burzu pod imenom Meritus ulaganja d.d. i oznakom MRUL, dok je akvizicijom beogradske BPO kompanije Trizma Grupa ojačala poziciju na regionalnom tržištu usluga odnosa s korisnicima (Customer Relationship Management) i usluga ustupanja poslovnih procesa (Business Process Oursourcing), priopćili su iz ove kompanije.

'Naše strateške odluke o ostvarivanju potencijala rasta kroz kontinuirani razvoj sofisticiranih usluga i povećanje udjela na tržištu, pridobivanje novih globalnih klijenata te akvizicije drugih uspješnih IT i BPO kompanija u regijama srednje i jugoistočne Europe nastavit će donositi plodove i u zadnjem kvartalu ove godine. Funkcionalnom integracijom tri globalno brzorastuća povezana sektora, upravljanja ljudskim resursima, razvoja informacijskih tehnologija i rješenja te upravljanja odnosa s klijentima postavljeni su temelji za daljnji rast i razvoj kompanije. Ostajemo posvećeni poslovnom uspjehu naših klijenata, kao i agilnom ostvarivanju novih regionalnih i globalnih prilika kako nam se iste budu ukazivale.', napominje Ivan Posavec, predsjednik Uprave Meritus ulaganja.

Meritus ulaganja na tržištu su poznata i kao M+ Grupa. Od samih početaka 2007. godine M+ Grupa predana je visoko kvalitetnoj usluzi korisničke podrške i BPO-a. Njene usluge i proizvode informacijske tehnologije, kontaktnih centara i posredovanja pri zapošljavanju koriste vodeće telekomunikacijske i financijske kompanije u regiji jugoistočne Europe, kao i globalni klijenti iz Europe, Sjeverne Amerike i Australije. Među klijentima ove uspješne hrvatske kompanije nalaze organizacije kao što su Deutsche Telekom, NCR, Microsoft, RWE, Bosch, DHL, Siemens, Carlsberg, Raiffeisen, Addiko, NKBM, Atlantic Grupa i mnogi drugi.