Lidl nudi svojih šest robnih marki neprehrambenim proizvodima u dućanima u kojima prodaje i hranu. No, sad planiraju razdvojiti ponudu te tako konkurirati u još jednom segmentu trgovine
Oni koji kupuju u Lidlu, znaju da ovaj trgovački lanac osim hrane i higijenskih proizvoda ponekad nudi i neprehrambenu robu, poput odjeće, alata, igračaka i drugih kućanskih potrepština.
No, u planu je otvaranje posebne Lidlove trgovine samo s tim proizvodima, bez hrane. Time će konkurirati trgovinama poput Actiona, Tedija ili Woolwortha, prenosi Fenix-magazin.de.
Nova trgovina neprehrambenim proizvodima trebala bi sadržavati svih šest Lidlovih robnih marki. Naime, Lidl prodaje alat pod nazivom Parkside, sportsku opremu pod imenom Crivit, odjeću pod brendom Esmara, elektroniku pod nazivom Silvercrest, opremu za dom i vrt pod imenom Livarno te dječje proizvode Lupilu.
'Svjetovi potreba'
Trgovina koje će biti otvorena u njemačkom gradu Lottstettenu, blizu švicarske granice, nosit će naziv Lidl Home & Living. Zanimljivo, nalazit će se preko puta "običnog" Lidlovog dućana.
Ako se ovaj koncept pokaže uspješnim, Lidl bi mogao diljem Njemačke otvoriti slične trgovine. Time će, kažu, nastojati ojačati svoju poziciju u neprehrambenom sektoru.
Ranije su imali sličan koncept, gdje su uveli "svjetove potreba", odnosno poseban raspored proizvoda prema namjeni. Svi proizvodi su bili označeni različitim bojama i raspoređeni na tematskim stalcima.