NJEMAČKI LANAC RASTE

Lidl i Plodine u borbi za drugo mjesto na tržištu

14.01.2015 u 10:01

Bionic
Reading

Poslovnu godinu koja im završava krajem veljače 2015. godine Lidl Hrvatska zaključit će s bruto prometom od čak četiri milijarde kuna i rastom od oko osam posto u odnosu na prošlu godinu, piše Jutarnji list

Predsjednik Uprave Lidla Boris Lukšić u konačnici očekuje neto dobit 100 posto veću u odnosu na planiranu.

Lidl je tako od ulaska na hrvatsko tržište 2006. sa 13 trgovina i 700 milijuna kuna prometa narastao na 86 trgovina i 1700 zaposlenih, a ukupni je promet u tom razdoblju narastao šest puta.

Prema ukupnim prihodima, Lidl je u 2013. bio treći maloprodajni lanac na hrvatskom tržištu, a s ovakvim rastom očito će biti vrlo tijesna borba za drugu poziciju u 2014., što su je dosad držale Plodine, koje su lani također narasle na 74 trgovine, piše Jutarnji list.

Lidl i Kaufland članice su Schwarz grupe i zajedno su najjači Konzumov konkurent u Hrvatskoj. Lani je njemački dvojac imao preko 5,5 milijardi kuna prihoda dok je Konzum uprihodio 13,4 milijarde kuna. Kad mu se ove godine pribrojio i Mercator Konzum će imati prihode oko 15 milijardi kuna

Više pročitajte OVDJE