KUD' PIVO, TUD' I ONI

Laško preotelo Hladno pivo 'Žuji'

29.09.2011 u 15:19

Bionic
Reading

Nakon Zagrebačke pivovare, rock grupa Hladno pivo ima novog sponzora, slovensku Pivovarnu Laško, koja će im financirati nadolazeću turneju 'Kud pivo tud i ja'

Pivovarna Laško u sljedeće tri godine podupirat će projekte Hladnog piva i omogućiti organizaciju turneje Kud pivo tud i ja, povodom izdavanja njihovog novog albuma 'Svijet glamura', izvijestili su iz slovenske kompanije.

'Dobri poslovni rezultati omogućili su nam da i u Hrvatskoj podupiremo lokalne, u ovom slučaju atraktivne glazbene projekte. Hladno pivo je grupa iznimnih i kreativnih glazbenika. Uvjeren sam da će uz pomoć sponzorstva Pivovarne Laško, njihovi atraktivni koncerti svim posjetiteljima dočarati 'Jako dobro Hladno pivo', izjavio je Jure Struc, direktor marketinga Pivovarne Laško.

U Pivovarni Laško se hvale da su u zadnjih godinu dana u Hrvatskoj počeli osvajati sve veći dio tržišta, povećavši prodaju proizvoda za oko 10 posto.

'Sretni smo što imamo jako dobro pivo kao sponzora i što proširujemo administrativne granice druženja našeg omiljenog napitka i r'n'r glazbe. Ova buduća višegodišnja suradnja s Laškim nam omogućuje realizaciju najveće turneje nekog rock'n'roll benda do sada na ovim prostorima. Moći ćemo dovesti Svijet glamura u mnoge gradove gdje bi inače ta misija bila neizvediva i pobrinuti se da publika ne ostane žedna. Počinjemo 7. listopada u Areni Zagreb. Kud pivo tud i mi!, izjavio je Mile Kekin u ime svih članova Hladnog piva.

Podsjetimo, konzorcij slovenskih banaka potpisao je nedavno sporazum o prodaji svojih udjela u Pivovarni Laško (PL) do kraja ove godine. Pivovarna Laško je u okviru programa smanjenja kreditnih obveza - prije tri mjeseca prodala proizvođača sokova Fructal iz Ajdovščine kompaniji Nektar iz Srbije, a uz to u okviru dezinvestiranja pokušava prodati novinske kuće Delo i Večer. Usto, u konzorciju s bankama-kreditorima, PL je u postupku prodaje svojih 23,34 posto dionica trgovačkog lanca Mercator.

S dvije pivovare te proizvodnjom sokova, mineralne vode i ostalih bezalkoholnih pića skupina Pivovarna Laško (PL) u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 161,3 milijuna eura prihoda, te čisti gubitak od 1,2 milijuna eura. S ukupnom prodajom od 2,2 milijuna hektolitara pića u prvoj polovici godine povećala je prodaju za tri posto u odnosu na isto razdoblje lani, a sama prodaja piva povećana je u tom razdoblju za pet posto.