organizira cseba

Kineske turističke agencije na radionici u Krapinskim Toplicama

13.01.2018 u 10:43

Bionic
Reading

Kinesko jugoistočno europska poslovna asocijacija (CSEBA) u suradnji s Ministarstvom turizma , Hrvatskom turističkom zajednicom, Općinom Krapinske Toplice i međunarodnom udrugom Putevima Marca Pola organizira 5. i 6. veljače u Hotelu Villa Magdalena u Krapinskim Toplicama radionicu '1st Silk Road Tourism Workshop'.

Na radionici će sudjelovati predstavnici kineskih turističkih agencija iz različitih dijelova Kine. Riječ je o agencijama iz Pekinga, Šangaja i provincije Zhejiang kao najznačajnijih izvorišnih turistička tržišta u NR Kini. CSEBA je u sklopu pojačanih promotivnihaktivnosti na kineskom turističkom tržištu u posljednjih godinu dana detektirala kineski interes za većim povezivanjem s hrvatskim turističkim agencijama.

Fokus radionice bit će na turističkim agencijama i hotelijerima, uglavnom iz Hrvatske, ali sudjelovat će i agencije i hotelijeri iz Srbije, Slovenije, BiH te Crne Gore. Tijekom dolaska u Europu, kineski turisti rijetko putuju samo jednom državom tijekom jednog putovanja (u pojedinoj državi u prosjeku ostaju oko dva dana). Postoji potreba za boljim povezivanjem hrvatskih turističkih agencija s agencijama iz susjednih zemalja, i formiranja zajedničkih proizvoda.

Kineske agencije su svjesne visokih turističkih mogućnosti Hrvatske, ali uglavnom su nezadovoljne kvalitetom ponuđenih programa putovanja. Broj kineskih turista koji dolaze u Hrvatsku u značajnom je porastu (približava se brojci od 200.000, uz 40-postotni rast), ali prema procjeni, najveći dio kineskih turista dolazi bez ikakve značajnije uloge lokalnih turističkih agencija iz Hrvatske, već onih kineskih ili agencija iz zemalja u okruženju. 

Osim hrvatskih turističkih agencija, na radionici će sudjelovati i predstavnici turističkih agencija iz zemalja u okruženju s obzirom na to da kineski turisti rijetko dolaze u samo jednu državu tijekom jednog putovanja. Stoga je upravo ova radionica sjajna prilika za predstavljanje kineskim agencijama što bi u konačnici trebalo rezultirati kreiranjem kvalitetnijih turističkih proizvoda za kineske turiste.