HTTPOOL I HTZ

Kampanja #SuperBowlCroatia najbolja u Londonu

10.11.2015 u 12:43

Bionic
Reading

Na ovogodišnjem City Nation Place forumu održanom u Londonu 4. i 5. studenoga Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uz podršku Httpoola proglašena je pobjednikom u kategoriji 'Best Usage of Social Media'. Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je u snažnoj konkurenciji prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Ova kampanja postala je 'skrivena' zvijezda oglašavanja na ovogodišnjem finalu američkog Super Bowla, priopćeno je u utorak

The City Nation Place Awards svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.

Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u Sjedinjenim Američkim Državama. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji selfie tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!

'Primarni cilj kampanje bio je predstaviti Hrvatsku kao primamljivo turističko odredište među građanima SAD-a', istaknula je Tina Jukić, direktorica sektora oglašavanja Hrvatske turističke zajednice. U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 selfija koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se 'vrati kući', u Hrvatsku.

'Ova uspješna kampanja jasno pokazuje kako integriranje društvenih medija u destinacijsku brend strategiju postaje važan cilj koji može postići izvanredne rezultate', rekao je Timotej Gala, direktor Httpoola za srednju i istočnu Europu.

Priča o selfie natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja, poručuje se u priopćenju.